طرح ویژه استقبال از بهار

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری در جلسه هفته گذشته ستاد تسهیلات نوروزی که در محل فرمانداری تشکیل شد طرح ویژه استقبال از بهار مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .
     شهردار اردکان در این جلسه با بیان گوشه ای از اهداف اجرای این طرح افزود :با هماهنگی بعمل آمده با واحدهای مختلف شهرداری، هفته آخر سال از 21اسفند ماه لغایت 26اسقند ماه بعنوان هفته استقبال از بهار نامگذاری شده است که در این هفته کار نظافت کوچه ها و معابر ،مرمت و آسفالت خیابانهاو آماده سازی پارکها برای استقبال از بهار بصورت خاص انجام خواهد گرفت .
     "مروتی" با اشاره به لزوم مشارکت مردمی در کار زیباسازی فضای شهر و محلات گفت :در طرح ویژه استقبال از بهار با تقسیم شهر به 6منطقه ،شهروند ان ساکن در مناطق مشخص شده طبق برنامه زمانبندی که از طرف شهرداری اعلام می گردد ؛در پاکسازی و نظافت معابر دوشادوش کارکنان خدوم شهرداری تلاش خواهند نمود .وی با بیان این مطلب که در روز اختتامیه اسامی محلاتی که بیشترین تلاش را در این راستا داشته اند اعلام شده و ساکنان این محله از تخفیفهای ویژه در زمینه عوارض و مالیات برخوردار خواهند شد تاکید کرد :بزرگترین هدفی که در قالب اجرای این طرح دنبال می شود ارائه شهری در خور شان اردکانیهاست .
     فرماندار اردکان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از اعضای ستاد تسهیلات نوروزی بدلیل هماهنگیهای بعمل آمده برای استقبال از مساقرین نوروزی تاکید کرد :شهرستان اردکان امسال با مشارکت و مساعدت مردم و با تلاشهای صورت گرفته، بهاری متفاوت تر از گذشته را تجربه خواهد نمود .وی تحقق این مهم را در سایه احساس مسئولیت همه مردم عنوان کرد و افزود :همانگونه که در سال نو برای نظافت خانه های خود اهمیت قائل هستیم؛ برای نظافت محیط اطراف و کوچه و محل باید احساس مسئولیت داشته باشیم .
     "احمد کمالی "در خصوص زیباسازی ورودی و خروجی شهر اردکان تاکید ورزید و گفت :در خصوص مشکلات بلوار ورودی که منجر به دوطرفه شدن بخشی از جاده شده است بایستی سریعا توسط اداره راه پیگیری و مرتفع شود .
وی همچنین برخی از آمار تصادفات جاده ای در سال گذشته را در محور شهرستان اردکان نگران کننده توصیف کرد و با اولویت قرار دادن حفظ جان و سلامت مردم در سفرهای نوروزی خواستار نظارت جدی نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی براین مقوله شدو برحضور فعال امدادگران جاده ای تاکید کرد .
     به گفته دبیر ستاد تسهیلات نوروزی ،فرمانداری شهرستان اردکان از ابتدای سال تا کنون با برپایی بیش از 6جلسه ستاد به ریاست فرماندار ، هماهنگیهای لازم را برای استقبال از بهاررابا ارگانهای ذیربط انجام داده است .