در آستانه بهار ،پرواز عاشقانه در آسمان مهربانی

   به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراسم جشن بزرگ نیکوکاری صبح امروزبا حضور فرماندار ،رییس کمیته امداد ،رییس آموزش و پرورش و جمعی دیگر از مسئولین در مدرسه ابتدایی حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد .
   فرماندار اردکان در این مراسم فعالیت کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای دستگیری از محرومین و مستضعفین را با حفظ شان و منزلت انسانی ،قابل تقدیر عنوان نمود و افزود :برگزاری جشن نیکوکاری با همکاری آموزش و پرورش خودحاوی یک درس بزرگ است که همه اقشار جامعه خصوصا کودکان ونوجوانان باید فرا بگیرندو این مراسم به نهادینه شدن فرهنگ گذشت و فداکاری در اجتماع کمک می کند که طبعا برای آینده زندگی اجتماعی موثر خواهد بود .
   "احمد کمالی "افزود در سایه برگزاری اینگونه جشنها پیامهایی چون قناعت ،نوعدوستی و ایثار در جامعه احیا می شود و علاوه بر آن عده زیادی از نیازمندان از کمکهایی که اهدا می شود در آستانه عید نوروز شاد مان می گردند .
   درادامه این مراسم دانش آموزان با اجرای سرودهای دسته جمعی و قرائت دکلمه و شعر ،هدایای خود را به پایگاه کمیته امداد امام خمینی تقدیم کردند.
   به گفته مسئول مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی شاخه اردکان در سال گذشته مردم شهرستان اردکان مبلغی معادل 321967500ریال درقالب هدایای نقدی و جنسی به جشن نیکوکاری کمک کرده اند ؛
 "برزگر"افزودکمیته امداد اردکان در جشن نیکوکاری امسال از طریق 5پایگاه ثابت، 2پایگاه سیار ،80مدرسه ،40مسجد و14پایگاه بسیج در طول هفته نیکوکاری جمعا در127پایگاه کار جمع آوری کمکهای مردمی را برای نیازمندان انجام می دهد .