در جلسه هم‌اندیشی کتابداران که صبح روز ۲۴ آبان در کتابخانه آیت‌الله فاضل تشکیل شد، از زحمات کتابداران اردکان به مناسبت روز کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان کتابداران اردکان به‌منظور هماهنگی برنامه‌های هفته کتاب گرد هم آمدند و فعالیت‌هایی که برای کتابخانه‌های خود در بیست و ششمین دوره هفته کتاب در نظر گرفته‌اند را تشریح کردند.

 

بازدید مدارس از کتابخانه‌ها، مسابقه کتاب‌سازی مصور، نمایشگاه کاریکاتور کتاب، مسابقه خاطره‌نویسی از روز اول کتابخانه، نشست‌های کتاب‌خوان و نمایشگاه کتاب ازجمله برنامه‌هایی است که کتابداران در طول هفته کتاب در کتابخانه‌های عمومی اردکان اجرا خواهند کرد.

 

در این نشست حسین پایدار، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اردکان از زحمات کتابداران اردکان در سال اخیر که منجر به برتری اردکان در جشنواره رضوی و همچنین ارتقای شاخصه‌های کتابخانه‌های عمومی اردکان شده است، تشکر و قدردانی و اظهار امیدواری کرد این روند رو به رشد همچنان ادامه داشته باشد.

 

در پایان این نشست صمیمانه از کتابداران اردکان با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

 

هم‌اکنون بیش از ۲۵ کتابدار در ۱۴ کتابخانه عمومی شهرستان اردکان در حال فعالیت هستند و به ۶۵۰۰ عضو فعال خدمت‌رسانی می‌کنند./ اداره کتابخانه‌های عمومی اردکان