در آیین تقدیر از کتابداران برتر استان صورت گرفت

در آیین تقدیر از برترین‌های استانی حوزه کتاب‌خوانی که با حضور سرپرست استانداری یزد در کتابخانه دکتر جوادی یزد برگزار شد،‌ از یک کتابدار، دو کتابخانه و چهار عضو کتاب‌خوان اردکانی با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، این شهرستان امسال موفق به درخشش در حوزه کتاب استان شد و از ۷ نفر از کتابداران و کتاب‌خوانان اردکانی در آیین تقدیر از کتابداران، کتاب‌خوانان و خادمان عرصه کتاب استان یزد تجلیل شد.

 

بنا به این گزارش، طاهره مهدی‌زاده‌ کتابدار کتابخانه آیت‌الله حائری به‌عنوان کتابدار برتر استان شناخته شد. کتابخانه آیت‌الله حائری و کتابخانه بقیه‌الله‌الاعظم مزرعه نو نیز به ترتیب به‌عنوان کتابخانه برتر شهری و روستایی معرفی و تقدیر شدند. فاطمه دهقانی از کتابخانه شهید فاضل خودستان احمدآباد، سید حسن هاشمی و امیرحسین مرادی از کتابخانه بقیه‌الله‌الاعظم مزرعه نو و علی منصوری از کتابخانه مسجد روح‌الله نیز به‌عنوان کتاب‌خوانان برتر استان انتخاب و تجلیل شدند.

 

۸ کتابخانه عمومی شهری و ۶ کتابخانه عمومی روستایی در سطح شهرستان اردکان مشغول به فعالیت هستند و به بیش از ۶۵۰۰ عضو خدمت‌رسانی می‌کنند.