بازدید فرماندار اردکان از روستای حاج آباد زرین

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،رییس اداره راه و ترابری شهرستان اردکان در بازدید دیروز فرماندار از محور راه حاج آباد زرین با اعلام این مطلب افزود :از مجموع 50کیلومتر جاده این مسیرکه به مرمت اساسی نیاز دارد در حال حاضربهسازی 20کیلومتر آن از طریق انعقاد قرار داد با پیمانکار مربوطه در حال اتمام است .
     "اکبریان"در بازدید فرماندار از پیشرفت کار این پروژه با اشاره اجمالی به فعالیتهای صورت گرفته در این خصوص افزوده است :تاکنون مبلغ 9600میلیون ریال از اعتبارات وزارت راه برای این پروژه ملی هزینه شده است وتا اتمام کامل کار 20میلیارد ریال دیگر اعتبار مورد نیاز می باشد .
     فرماندار اردکان در این بازدید با بیان ضرورت اختصاص عوارض آلایندگی به پروژه های زیر بنایی در روستاها برای جذب بودجه مورد نیاز قول پیگیری داد .
     "کمالی "با اشاره به دستور مساعدت استاندار یزد در سفر گذشته به حاج آباد زرین ،تسریع در اجرای کامل این طرح را منوط به توجه ویژه مسئولین استان دانست و خواستار اختصاص بودجه لازم در این راستا گردید.
     گفتنی است بازدید از دارالقرآن حاج اباد ،دیدار با حافظان قرآن این منطقه بهمراه اقامه نماز در مسجد روستا و گفتگوی صمیمانه با روستاییان در خصوص حل مشکلاتشان از دیگر برنامه های سفر یکروزه فرماندار اردکان به حاج آباد زرین بود
.