با حضور معاون عمرانی استاندار انجام شد

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری صبح امروز با حضور معاون عمرانی استاندار ،مدیر کل راه و ترابری ،فرمانداران اردکان و میبد و جمع دیگری از مسئولین ،باند رفت قطعات 1و2بزرگراه کنار گذر غربی اردکان و میبد بصورت موقت به بهره برداری رسید.
مهندس "میرسعیدی "با اشاره به آغازفصل سفرهای نوروزی و بالا رفتن حجم تردد در این محور، انتقال بار ترافیکی رابه کمربندی جدید الاحداث ضروری دانست و افزود :حفظ جان مسافران ،امنیت جاده ای و کاهش حوادث ترافیکی بویژه در ایام نوروز از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده وتامین آرامش و رفاه برای مسافرین وظیفه ایست که باید به نحو احسن صورت گیرد .
   معاون عمرانی استاندار افزوده است :بدلیل گستردگی این پروژه و اهمیت ویژه آن درعرصه حمل و نقل جاده ای و تسهیل عبورو مرور فعلابصورت آزمایشی و برای کاهش حجم ترافیک ایام عید این محور موقتا بازگشایی شده و انشا الله پس از تکمیل پروژه و احداث باند برگشت بهمراه تقاطع ها بهره برداری کامل را با حضور مسئولین وزارت راه و ترابری شاهد خواهیم بود .
   مدیر کل راه و ترابری استان نیز در مصاحبه با خبرنگاران هدف از احداث قطعات چهار گانه کنار گذرحلقوی اردکان و میبد را تسهیل ارتباطات جاده ای ،خارج نمودن ترافیک درون شهری و کاهش تصادفات دانسته و گفت :اجرای این پروژه توسط شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور تاکنون 248میلیارد ریال هزینه در برداشته است و تا اتمام کار، 150میلیارد ریال دیگر اعتباردر این مسیر صرف خواهد شد.
   "غلامرضا رضایی"در ادامه متذکر شد این کمربندی حلقوی محور مواصلاتی اردکان نایین را به جاده میبد یزد متصل نموده و از عبور و مرور خودروهای سنگین در این دوشهر جلوگیری بعمل خواهد آورد.وی خاطر نشان کرد با اتمام این پروژه گام بزرگی در مسیر امنیت حمل و نقل جاده ای برداشته شود .
   گفتنی است باند رفت قطعات 1و2بزرگراه کنار گذر غربی اردکان و میبد بطول 32کیلومتر ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفت .