اخبار کوتاه از برنامه های هفته معلم

همایش بزرگ تجلیل از معلمین در کانون امام خمینی در حال برگزاری است
     طبق روال سنوات گذشته این همایش بمدت دو شب در محل کانون امام خمینی (ره) اردکان با حضور معلیمن و فرهنگیان شهرستان برگزار می شود .
    به گفته روابط عمومی آموزش و پرورش اردکان این همایش با برنامه های متنوع شب گذشته کار خود را آغاز نموده و برنامه های امشب ویژه بانوان معلیمن می باشد .
   تجلیل از فرزندان ممتاز فرهنگی ،معلمان نمونه و تاثیر گذار و تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی از جمله برنامه هایی بود که شب گذشته با حضور فرماندار ،رییس اداره آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین شهرستان در افتتاحیه این همایش انجام شد .

 

فرهنگیان شهرستان اردکان با امام جمعه دیدار کردند
     بمناسبت گرامیداشت هفته معلم جمعی از فرهنگیان و پرسنل اداره آموزش و پرورش صبح امروز با امام جمعه اردکان در محل دفتر ایشان دیدار کردند .
     "حجت الاسلام دیداری "در این نشست با گرامیداشت ایام فاطمیه و هفته بزرگداشت مقام معلم فرهنگیان را به مطالعه هرچه بیشتر آثار شهید مطهری توصیه نمود .

 

سالن خیری مرحوم صغری حجار زاده به بهره برداری رسید
     صبح امروز طی مراسمی با حضور معاون فرماندار اردکان و رییس آموزش و پرورش سالن خیری مرحوم صغری حجار زاده در محل دبیرستان دخترانه امام حسن مجتبی(ع) به بهره برداری رسید .
    به گفته "شاکر "معاون مالی اداره آموزش و پرورش اردکان این سالن در زیر بنایی به مساحت 500متر مربع با اعتبارات خیری به مبلغ 20میلیون تومان ساخته و مورد بهره برداری دانش اموزان قرار گرفته است .
گفتنی است دبیرستان دخترانه امام حسن مجتبی 180دانش آموز دارد که در رشته های نظری مشغول به تحصیل می باشند .

 

مدرسه هوشمند برای اولین بار در استان در شهرستان اردکان افتتاح شد
     در ایام هفته معلم مدرسه هوشمند برای نخستین بار در استان در محل مدرسه راهنمایی استقلال اردکان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .
    "محسن مروتی "مدیر این مدرسه در مراسم افتتاح مدرسه هوشمند که دیروز با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین برگزار شد گفت :این مدرسه با تجهیز 12کلاس خود به سیستم رایانه و دیتا برای اولین بار در استان به دانش آموزان این امکان را می دهد که علاوه بر استفاده های مختلف آموزشی از این تجهیزات،از طریق سیستم هوشمند بصورت آن لاین در جریان وضعیت تحصیلی و امور آموزشی خود قرار گیرند .
    وی افزود برای راه اندازی این مجموعه مبلغ 12میلیون تومان هزینه شده است .