برگزاری جلسه حلقه صالحین مدیران شهرستان اردکان

اولین جلسه حلقه صالحین مدیران شهرستان در سال ١۴٠٣ با محوریت درس تفسیر قرآن کریم توسط حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر امام جمعه اردکان در محل نمازخانه فرمانداری برگزار شد.

 امام جمعه اردکان در این نشست با بیان اینکه ملاک در رفتار و اعمال ما قبولی آن است، گفت، همیشه باید دعا کنیم که خدای متعال طاعات و اعمال و خدمات ما را قبول کند.

وی اظهار داشت: این فرهنگ باید در بین ما مسئولین باشد که اگر در دوران مسئولیت خود، کار و خدمتی برای مردم انجام دادیم هیچ وقت طلبکار و مغرور نباشیم بلکه هم خود را نسبت به مردم بدهکار بدانیم و هم در درگاه خدا عاجزانه طلب کنیم که خداوند متعال این خدمت ما را قبول کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر گفت: رمز و راز قبولی اعمال صحیح و مشروع، اخلاص و انجام کارها برای رضای خداوند متعال است که اگر کسی بتواند این رمز را در زندگی و کارهای خود انجام بدهد برکات آن نصیبش می شود.

 لازم به ذکر است که در این نشست، حجت الاسلام فدایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردکان نیز به بیان گوشه‌هایی از ویژگی‌ها و دستاوردهای عملیات وعده صادق سپاه پاسداران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی پرداخت.