شهر احمد آباد در مسیرتوسعه و آبادانی

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری صبح امروز در جلسه ای که با حضور امام جمعه احمد آباد ،معاون فرماندار ،بخشدار مرکزی ،شهردار احمد آباد و روسای ادارات آبفا ومیراث فرهنگی شهرستان اردکان برگزار شد بخشی از مشکلات این شهر بررسی شد .
     در این جلسه ابتدا امام جمعه احمد آباد با تاکید بر اینکه شهر احمد آباد متعلق به تاریخ است و مردمانی پرتلاش وبا فرهنگ بالا ساکن این شهر هستند گفت : بر همه مسئولین شهرستان واجب است که توجه ویژه به این شهر داشته باشند و از حقوق حقه مردم این شهر در تمامی بخشها دفاع نمایند .
     "حجت الاسلام صابری"با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و دولت خدمتگزار مبنی بر عمران وآبادنی مناطق محروم بخشی از مشکلات را متذکر شد و گفت :درخواستم از مسئولین شهر  این است که مشکلات را از طریق گفتگوی صمیمانه و با تعامل و همفکری حل و رفع نمایند و از نامه نگاری  بی مورد و تقید بیش از حد به موارد دست و پاگیر اداری پرهیز نمایند .
     وی با اشاره به مشکلات مسجد علیای احمد آباد و لزوم توسعه این مکان مقدس از طریق هیات امنای مسجد خواستار حل مشکل میراثی در این خصوص گردید.
     در ادامه بخشدار مرکزی ضمن تقدیر از زحمات مسئولین شهر و شهرستان ،از شهر احمد آباد بعنوان شهری در مسیر توسعه و آبادانی یاد کردو افزود :با درایت خوب امام جمعه شهر احمد آباد ،مدیریت سازنده شهرداری ،دست پیگیر شورای اسلامی شهر ،همت بلند مردم این شهر و عنایت مسئولین استان و شهرستان روز به روز شاهد پیشرفت احمد آباد خواهیم بود .
     "کمال حلوایی" گفت :حرکت رو به توسعه شهرها در ابتدای امر بصورت طبیعی کند و بطئی است اما با گذشت زمان سرعت می گیرد خوشبختانه احمد آباد از مرحله بطئی عبور کرده و با سرمایه هایی که در اختیار دارد حرکت آن به سمت توسعه و آبادانی آغاز شده است .
     وی افزود :ادامه مرمت آب انبارهای سه تایی و 5تایی ،مرمت کامل منزل آیت الله محقق داماد و آسیاب آبی فتح آباد در دستور کار جدی میراث فرهنگی قرا ر گرفته است .
     بخشدار مرکزی همچنین گفت :ساخت ایستگاه آتش نشانی احمد آباد با اختصاص 400میلیون ریال از اعتبارات ستاد حوادث شهرستان در چشم اندازی کاری شهرداری در سال 90تعریف شده است و عملیات اصلاح شبکه آبرسانی 5کیلومتر دیگر از این شهربا اعتباری بالغ بر 1میلیارد وپانصد میلیون ریال نیز تا چند روز آینده توسط پیمانکار شرکت آب و فاضلاب آغاز خواهد شد .
     معاون فرماندار اردکان نیز در این جلسه در خصوص رفع مشکل میراث فرهنگی مورد اشاره از طریق تماس تلفنی با مدیرکل میراث فرهنگی خواستار پیگیری گردید.
    
"محمد شاکر "با تاکید مجدد بر قابلیتهای شهر احمد آباد در خصوص تعیین محورهای گردشگری این شهر تاریخی ، حفظ و حراست از این میراث گرانبها توسط مزدم و مسئولین مربوطه را متذکر گردید.