برگزاری همزمان جلسه شورای فرهنگ عمومی و شورای علمی پژوهشی شهرستان اردکان

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،صبح امروز جلسه شورای فرهنگ عمومی و شورای علمی و پژوهشی بصورت همزمان در محل فرمانداری اردکان با حضور اعضای شورای فرهنگ عمومی و روسای دانشگا هها و مراکز آموزش عالی تشکیل شد .

     امام جمعه اردکان در این جلسه با مثبت ارزیابی نمودن روند فرهنگ سازی در زمینه مقوله حجاب در چند ماهه اخیراز عملکرد اعضای شورای فرهنگ عمومی تقدیر نمود و گفت :برنامه ریزی روسای دانشگاه های شهرستان نیز در آستانه سال تحصیلی جدید در زمینه تقویت فرهنگ حجاب مفید و قابل تقدیر می باشد .

     "حجت الاسلام حسینی " تدوین منشور اخلاقی برای دانشگاه ها را یکی از راه های گسترش الزامات اخلاقی و تعهدات در بین دانشجویان دانست و ابراز امیدواری کرد با وجود برنامه ریزی مسئولین و پایبندی افراد خصوصا جوانان به قوانین و احترام آنها به ارزشها و سنتها معظل بد حجابی در این شهرستان مرتفع گردد.

     تشویق دانشجویان و دانش آموزان نمونه در امر حجاب ،راه اندازی فروشگاه عرضه چادر و پوشش اسلامی ویژه خانمها ، تقویت ابعاد فرهنگی دانشگا هها از طریق برگزاری مجالس ،محافل و اردوهای مذهبی و برگزاری مسابقه بزرگ و عمومی با موضوع حجاب و عفاف  از مهمترین مصوبات این جلسه بود که به تایید اعضا رسید .