رابطین ایثارگران گزارش برنامه های هفته دفاع مقدس را ارائه کردند

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،صبح امروز رابطین ایثارگران ادارت و ارگانهای شهرستان در دیدار با امام جمعه این شهر گزارش برنامه های انجام شده در این هفته را ارائه کردند .

     امام جمعه اردکان در این جلسه که با هماهنگی مشاور ایثارگران فرماندار در محل دفتر امام جمعه برگزار شد به توسعه فرهنگ و روحیه ایثارگری تاکید ورزید و افزود :ایران به معنایی که امروز ملاحظه می کنید با مجموع خدمات و نعماتی که از سوی خدا به مردم ما رسیده است را همه مدیون رشادتهای جوانانمان در جنگ تحمیلی هستیم .

     "حجت الاسلام حسینی"با این بیان که پیروزی در جنگ تحمیلی مقدمه سایر پیروزیهای ما در تمام این سالها بوده است گفت :اگرچه خسارات زیادی در این جنگ عایدمان شد اما برکات زیادتری در دفاع مقدس بود که باید این برکات را حفظ و نگهداری کنیم و به نسلهای بعد منتقل نماییم .

     وی افزود :از آنجا که ما همه حیاتمان را مدیون خون شهدا و فداکاری رزمندگان ،ایثارگران و جانبازان هستیم وظیفه داریم که هرکار از دستمان بر می آید برای این قشر انجام دهیم .خدمت به ایثارگرانی که همه زندگیشان را به پای اسلام و نظام فدا نموده اندنباید با دید مادی و چشمداشت صورت گیرد بلکه این نوع خدمت باید یک افتخار برای ما محسوب شود .

    محمد مروتی "مشاور ایثارگران فرماندار اردکان هدف از برگزاری این دیدار را ارائه گزارش رابطین و بهره گیری از رهنمودهای امام جمعه  در آخرین روز هفته دفاع مقدس برای کیفیت بخشی به برنامه ها در طول سال و سالهای آتی عنوان نمود و گفت :در مجموعه بیش از 60برنامه متنوع و خوب با همکاری ارگانهای شهرستان اردکان و با مشارکت مردم ولایتمدار ادکان برگزار شد که بدلیل فشردگی برنامه ها تعدادی از آنها به بعد از هفته دفاع مقدس موکول گردیده است .