پیام فرماندار شهرستان اردکان درآستانه سالگرد عروج ملکوتی حضرت آیت الله خاتمی (ره)

                     متن پیام فرماندار اردکان بمناسبت سالگرد عروج ملکوتی حضرت آیت الله خاتمی (ره)
    

     سلام و درود خدا به روان پاک شهدا و علمای اسلام که نام ویادشان رونق یادهای رفته و بقای ارزشهای ماندگار است .و درود بیکران به روح بلند و ملکوتی اسوه اخلاق و مردانگی حضرت آیت الله خاتمی (ره)نماینده ولی فقیه و امام جمعه فقید یزد که پرورش گرفته مهد علم و ادب، اردکان عزیز، بود و تربیت یافته محضر علما و بزرگان زمان خویش ...

     هم او که گرچه 23سال است که جسمش در خاک این شهرستان در جوار 420شهید گلگون کفن این خطه آرمیده است اما روح بلندش آسمان اسلام و ایران را در نوردیده و آوازه نامش به همه جا رسیده است .

     میتوان گفت حضرت آیت الله خاتمی(ره) نمونه بارز مهرورزی و اخلاق مداری در عصر خود است ؛چنانکه با علم و عمل شایسته همه دلها را مجذوب خویش و شیفته محبوب خود یعنی خدای حق تعالی کرد و درمسیر حرکت انبیا با تبعیت از ولایت فقیه جامعه پیرامون خود را متحول نمود .

     امید که باعمل راستین به دستورات امام راحل عظیم الشان خمینی کبیر (رحمه الله علیه )و پشتیبانی از مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی ) تداوم بخش راه علمای بزرگ سلفمان چون آیت الله خاتمی (ره) باشیم و با حرکت در این مسیر زمینه ساز فرج مولایمان امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) شویم .