طی مراسمی در کانون شهید مدرس اردکان

     در مراسمی با حضور رییس ستاد ،معاونین وی و مامورین آمار نفوس و مسکن شهرستان اردکان کلاسهای آموزشی گشایش یافت .

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،صبح امروز در مراسمی که با حضور فرماندار و دست اندر کاران اجرای طرح سرشماری آمار نفوس و مسکن سال 90شهرستان اردکان در محل کانون شهید مدرس این شهرستان برگزار شد؛کلاسهای آموزشی حوزه اردکان رسما گشایش یافت .

     "احمد کمالی "رییس ستاد آمار نفوس و مسکن شهرستان اردکان و فرماندار این شهرستان در این مراسم بر اهمیت حضور بموقع افراد در این کلاسها تاکید نمود و گفت :شاخصه اصلی یک آمارگیر موفق دقت و ظرافت در پر کردن فرمهایی است که در اختیار افراد و خانوارها قرار می گیرد که این دونکته در طول مدت آمارگیری بایستی مد نظر قرار گیرد .

     وی برخورد مناسب ،سعه صدر ،متانت و ادب را از موارد مهم دیگری عنوان نمود که مامورین بایستی در حین انجام وظیفه نسبت به آن اهتمام کافی داشته باشند .

     رییس ستاد آمارگیری اردکان با اشاره به نقش بسزای آمارها در برنامه ریزیهای آینده خاطر نشان کرد :در حال حاضر سرشماری بصورت 5سال یکبار انجام می شود و این مسئله اهمیت به روز رسانی آمارهارا برای برنامه ریزی بهتر توسط دولت ،مجلس و سایر قوا مبرهن می سازد .

     گفتنی است 109نفر از مامورین سرشماری ،کارشناسان و سرگروه های حوزه شهرستان اردکان بمدت دوهفته در این کلاسها شرکت خواهند نمود و علاوه بر آموزشهای لازم در عملیات میدانی نیز نکات مورد نیاز را فرا خواهند گرفت .