آمادگی شهراحمدآباد برای برگزاری جشن بزرگ چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی شهرستان اردکان جلسه هماهنگی برای برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی و عیدمبعث و اعیادشعبانیه باحضور بخشدارمرکزی و مسئولین شهراحمدآباد برگزارشد.

◽️ناصرپایه‌دار بخشدارمرکزی شهرستان اردکان گفت:با توجه به عیدمبعث و ایام دهه‌فجر و بعد از آن اعیاد ماه شعبان جلسه‌ای در راستای هماهنگی بیشتر مسئولین برای برگزاری باشکوه‌تر این برنامه‌ها تشکیل شد.

◽️بخشدارمرکزی با اشاره به اهمیت حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن گفت: حضورپررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن می تواند زمینه حضور تاریخی مردم در انتخابات ۱۱ اسفند را رقم برند لذا هم حضورپررنگ مردم در این راهپیمایی مهم است و هم باشکوه برگزارشدن آن باید در دستورکار مسئولین شهر احمدآباد باشد‌.

◽️ناصرپایه‌دار در ادامه گفت: ما اعیاد بزرگی در پیش داریم و عید مبعث و اعیاد ماه شعبان را باید به گونه‌ای برگزار کنیم که در شان و منزلت اهل بیت(ع) باشد و این پیام را برسانیم که نه تنها در عزاداری اهل‌بیت(ع) سنگ تمام می‌گذاریم بلکه در شادی و سرور اهل بیت(ع) نیز شاد هستیم و تلاش خود را برای شاد کردن دل مردم انجام می‌دهیم.

◽️ناصرپایه‌دار در پایان با اشاره به برگزاری انتخابات گفت: بی‌تفاوتی نسبت به انتخابات راه حل مشکلات نیست بلکه حضور پررنگ و انتخاب صحیح است که می تواند مشکلات را حل کند و ما مسئولین و هرکس که مخاطبی دارد باید مردم را برای شرکت در انتخابات دعوت کند.