قدردانی پایان سال فرماندار از مسئولین ادارات و ارگانهای شهرستان اردکان

   به گزارش روابط عمومی فرمانداری پایان وقت اداری دیروز آخرین جلسه شورای اداری  سال 1389با حضور امام جمعه ،فرماندار و مسئولین ادارات و ارگانهای شهرستان اردکان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

   در این جلسه فرماندار اردکان ضمن قدردانی از تلاش مسئولین ادارات برای تحقق شعار سال یعنی همت و تلاش مضاعف گفت :آنچه مقام معظم رهبری در ابتدای هر سال بعنوان شعار سال نامگذاری می کنند به یک سال خاص خلاصه نمی باشد بلکه در واقع یک خط مشی بلند مدت برای نیل به اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

   "احمد کمالی "افزود :در سال 1389با اجرای برنامه های مهم اقتصادی توسط دولت نظیر اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها خدمتی بزرگ در تمامی عرصه های اجتماع صورت گرفت که برای اجرای این قانون همت و تلاشی وصف ناپذیر را در همه بخشها شاهد بودیم وی با اشاره به مدیریت خوب رییس جمهور در اجرای این تحول اقتصادی تاکید کرد :بحمداله این قانون با شروع قدرتمند حرکتی مفید و رو به جلو داشته است بگونه ای که کوچکترین مشکلات و محدودیتهایی که در جریان اجرای این قانون در دورافتاده ترین روستاها رخ می دهد پس از گذشت چند دقیقه توسط دولت رصد و حل و رفع می شود.

   فرمانداربه پیشرفت زاید الوصف شهرستان اردکان نیز در سالهای اخیر اشاره نمود و گفت :توسعه اقتصادی و حل مشکل بیکاری بواسطه گسترش صنایع شهرستان بهمراه رشد مفید مراکزآموزش عالی چشم انداز بسیار خوبی را برای آینده شهرستان رقم زده است که انشا الله با تلاش هرچه بیشتر مسئولین در بخشهای مختلف تعالی روز افزون این خطه را شاهد باشیم .

   کمالی با مد نظر قرار دادن  برنامه ریزی برای ارتقای برنامه های،اجتماعی ودینی  نظیر گسترش فرهنگ حجاب ،حفظ بنیان خانواده و ...از طریق حل مشکل بحران هویت جوانان به محوریت امور فرهنگی با توجه به رویکرد دولت در سال جدید تاکید ورزید .

   در ادامه این جلسه امام جمعه اردکان نیز در سخنانی به مقوله بیداری و بصیرت اسلامی که در حال حاضر در دنیا ایجاد شده است اشاره کردو گفت :مبارزه امروز مردم دنیا برعلیه ظلم و استکبار جهانی از نشانه های فرج موعود است که همه مردم دنیا انتظار ان را می کشند ؛وی با ابراز همدردی با انسانهایی که در چنگال ظلم به خاک و خون کشیده می شوند افزود:به نظر می رسد جهان بینی و ایدئولوژی مردم دنیای امروز به مرحله رشد خود رسیده و ظرفیت برای درک امام عصر فراهم شده است .

   حجت الاسلام دیداری با ذکر احادیث و روایاتی در زمینه بهار و نوروز ،این عید باستانی را از فرهنگهای ریشه دار و مقدس ایرانیان دانست و گوشه ای از فضائل و سجایای این موسوم را برشمرد .

   معاون فرماندار اردکان همچنین در این نشست اداری با ذکر پاره ای از عملکردهای انجام شده توسط ادارات و ارگانها در سال 89،چشم انداز سال اتی شهرستان را عنوان نمود و خواستار تداوم همراهی و همکاری مسئولین امر در این راستا گردید.