فرماندار اردکان در پیامی سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

 پیام تبریک فرماندار اردکان به مناسبت سالروز تاسیس سپاه

 

بسم الله الرحمن الرحيم

فرمان تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی امام خمينی (ره) اقدامی بنيادين و مدبرانه در تاريخ ايران اسلامی و نشانه بصیرت و دوراندیشی حکیمانه  بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در تشکیل نهادی مقتدر، جهادی، انقلابی، و مردمی برای دفاع از انقلاب اسلامی و مقابله موفق و پیروزمندانه با توطئه‌ها و فتنه‌آفرینی‌های دشمنان نظام اسلامی است.

  عملکرد درخشان سپاه پاسداران در بیش از چهار دهه انقلاب اسلامی، در حفظ مرزهای ايران اسلامی، حراست و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی، حضور موثر در دوران دفاع مقدس، خنثی  نمودن توطئه‌‌ها و دسیسه‌های دشمنان عليه جمهوری اسلامی، شکست توطئه گروهک‌های دست نشانده آمریکا و اسرائیل جنایتکار، تقويت محور مقاومت، مشارکت در توسعه کشور و همراهی در توسعه فرهنگی و علمی، از جمله دستاوردهای اين مولود خجسته انقلاب اسلامی است.

این نهاد انقلابی کارآمدی خود را در همه عرصه‌ها نشان داده است و دشواری‌ها را به جان خریده و تبدیل به شجره طیبه پرثمری شده که توانسته است همگام با سایر نیروهای مسلح و ارکان نظام، پایه‌های مستحکم انقلاب را تقویت و در مسیر اعتلای نظام اسلامی جانفشانی کند.

 اينجانب ضمن تبريک اين روز خجسته به محضر همه فرماندهان، پاسداران، خانواده‌های شهدای پاسدار و سبزپوشان سرافراز در شهرستان اردکان; سلامتی و سربلندی همه اين عزيزان را از درگاه پروردگار متعال  مسئلت دارم.

حسین سبزواری
۱۴۰۳/۰۲/۰۲