وظایف و اختیارات معاون فرماندار - فرمانداری اردکان
معاون فرماندار علاوه بر این كه در غیاب فرماندار مسئولیت های ایشان را دارا می باشد و بر عملكرد واحدهای فرمانداری نیز جهت حسن اجرای امور به صورت مستمر نظارت خواهد داشت در زمینه های زیر نیز اقدام و پیگیری می نماید .
الف ) نظارت و بازرسی :
1- تشكیل جلسات ماهانه با هماهنگی فرماندار
2- نظارت بر عملكرد ادارات شهرستان
3- اعمال نظارت ویژه بر عملكرد كمیته های اجرایی آرد و نان و حوادث غیر مترقبه
4- تماس های حضوری و تلفنی با مسئولین شهرستان جهت اطلاع از نحوه كار آنان
5- ایجاد هماهنگی بین ادارت و بخش داری های تابعه
6- پیگیری عملكرد كلیه دستگاه های اجرایی و بررسی كیفیت و كمیت كار آن ها
7- دبیر جلسه شورای اداری
8- پیگیری امور مربوط به ارزشیابی سالانه مسئولین ادارات و كاركنان فرمانداری
ب ) امور اجتماعی :
1- جلب اعتماد مردم به مسئولین از طریق ارتباط مستقیم و مستمر با آنان
2- پیگیری تقاضاهای مردم از ادارات و دادن تذكرات لازم در جلات به مسئولین جهت برخورد صحیح با مردم
3- برگزاری ملاقات های عمومی در شهر و روستا با هماهنگی فماندار
4- تشكیل جلسات مختلف و پیگیری مصوبات آن ها
ج ) امور اقتصادی :
1- ایجاد انگیزه و اطمینان برای سرمایه گذاری به منظور ایجاد كارخانجات و واحدهای زیر بنایی .
2- بررسی طرح های پیشنهادی ادارت در شورای برنامه ریزی شهرتان و اقدام مقتضی
3- تلاش در ایجاد شركت های تعاونی و پیگیری استقرار دستگاه های مختلف اعم از مولد انرژی و ... در شهرستان
د ) مسائل فرهنگی و آموزشی :
1- اعمال سیاست های عمومی دولت در زمینه مسائل فرهنگی
2- تشكیل جلسات مربوطه در این راستا
3- پیگیری ایجاد مراكز علمی و آموزش عالی در شهرستان به منظور ارتقاء سطح فرهنگی منطقه با هماهنگی فرماندار
4- پیگیری مسائل مربوط به جوانان ، اشتغال و آموزش برنامه های تفریحی و ...
5- پیگیری و اقدامات لازم در خصوص سایر امور محوله از جانب استان و مافوق
All material and intellectual rights of this portal belong to Yazd Governor's Office.