پروژه ۲۵۶ واحدی مسکن ملی اردکان ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

پیشرفت فیزیکی پروژه ۲۵۶ واحدی مسکن ملی اردکان

سرپرست فرمانداری اردکان :
✅پروژه ۲۵۶ واحدی مسکن ملی اردکان ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

✍️حسین سبزواری در نشست شورای مسکن شهرستان اردکان با حضور مدیر کل بنیاد مسکن با بیان اینکه توسعه مسکن ملی یکی از سیاست‌های جدی دولت سیزدهم است گفت:  پروژه ۲۵۶ واحدی مسکن ملی اردکان ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته، امیدواریم تا پایان سال به متقاضیان تحویل داده شود .

وی با اشاره به این که پیگیری‌های مناسبی در شهرستان پیرامون این‌مهم صورت گرفته است، اضافه کرد: تا امروز پنج هزار و ۸۵۲ نفر در طرح نهضت ملی مسکن اردکان ثبت نام کردند که از این رقم چهار هزار و ۶۸۰ نفر تایید نهایی شده‌اند.
سرپرست فرمانداری اردکان با بیان اینکه در شهر احمدآباد نیز ۹۶۶ نفر ثبت نام و ۴۶۶ نفر تایید نهایی شده‌اند تصریح کرد: در طرح مسکن ملی باید ضعف‌های مسکن مهر پوشش داده شود و نباید شاهد نارسایی‌ها در حوزه مسکن مهر باشیم و همه گونه خدمات و تسهیلات باید در این راستا پیش بینی گردد .
 سبزواری بر لزوم رفع مشکل زمین‌های مربوط به ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن در سریع‌ترین زمان ممکن تاکید کرد.
مدیرکل بنیاد مسکن استان یزد نیز با بیان اینکه شهرستان اردکان دومین شهر استان از نظر تعداد افراد  ثبت نامی و واجدین شرایط و بیشترین تعداد افرادی هست که وجه اولیه طرح واریز نموده است می‌باشد تصریح کرد: حدود ۷۵ درصد افراد ثبت نام شده از قشر کارگری شهرستان هستند.
علیرضا نادریان زاده  گفت: این طرح یکی از اولویت‌های اصلی مردم اردکان به ویژه با توجه به مهاجر پذیر بودن و وجود صنایع بزرگ در شهرستان است .