در پی کسب عنوان «سمن برگزیده ملی» توسط «انجمن چارسوق کویر اردکان»، علیرضا جدیدی اردکانی سرپرست فرمانداری و رئیس هیئت نظارت بر سازمان‌های مردم‌نهاد شهرستان اردکان در پیامی این موفقیت را به مدیرعامل و اعضای این انجمن و مردم شریف اردکان تبریک گفت.
 
متن این پیام بدین شرح است:
 
به نام خدا
سازمان‌های مردم‌نهاد بازوهای پرتوان جامعه و دولت برای پیش‌برد اهداف و ظرفیتی قانونی برای مشارکت‌بخشی آحاد جامعه در فعالیت‌ها هستند که می‌توانند اعتماد بین مردم، دولت‌ها و حاکمیت را ارتقا بخشند.
 
بدون شک سمن‌ها در باور مردم به‌لحاظ عملکرد و بروز و ظهور و نقشی که در ارتباط با مردم ایفا می‌کنند، جایگاه خود را معرفی کرده و خود را به آحاد جامعه و مسئولان می‌شناسانند.
 
انجمن «چارسوق کویر اردکان» یکی از سمن‌های خوش‌نام کشور است که خوشبختانه با فعالیت مثبت و سازنده در سال‌های اخیر موفق به جلب رضایت و اعتماد مردم شده و عنوان «سمن برگزیده ملی» را دریافت داشته است.
 
این‌جانب این موفقیت را به مدیرعامل، اعضای انجمن و مردم شریف اردکان تبریک عرض نموده و تداوم توفیق سازمان‌های مردم‌نهاد شهرستان به‌ویژه «انجمن چارسوق کویر» را در گسترش آگاهی‌ها و کمک به دولت از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.
 
توفیق رفیق راه‌تان.
 
علیرضا جدیدی اردکانی
سرپرست فرمانداری و رئیس هیئت نظارت بر سازمان‌های مردم‌نهاد شهرستان اردکان