فرماندار اردکان در جلسه تکریم و معارفه معاون فرماندار:
فرماندار اردکان در جلسه شورای اداری شهرستان که به‌منظور معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردکان برگزار شد؛ پیشرفت‌های به‌دست‌آمده در شهرستان را حاصل هم‌دلی، همکاری و تلاش همه مسئولان  و حمایت‌های ائمه‌جمعه و نماینده مردم اردکان دانست.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، هادی مقیمی با بیان این‌که با توجه به اوضاع جامعه، بیش از هر زمان دیگری نیاز به همدلی و همراهی آحاد جامعه احساس می‌شود؛ با تقدیر از زحمات «مصطفی پوردهقان»، «رقیه کرمانیان» را مدیری شایسته دانست که در بسیاری از مسائل سیاسی، اجتماعی و امنیتی صاحب تجربه است.
 
وی با اشاره به شرایط حساس کشور، احساس مسئولیت و هماهنگی بیش‌تر مدیران را ضروری دانست و گفت: تنها راه مقابله با معضلات کنونی، وحدت و انسجام ملی و ترجیح منافع ملی بر منافع فردی و منطقه‌ای است.
 
فرماندار اردکان، جلب رضایتمندی مردم به نظام را از مهم‌ترین اهداف دولت و قوای سه‌گانه دانست و بر لزوم پاسخ‌گویی مدیران به مردم تأکید کرد.
 
وی با بیان این‌که برخی رسانه‌ها از عدم همکاری برخی مدیران گله‌مندند؛ اظهار داشت: پاسخ‌گویی به افکار عمومی که از طریق رسانه‌های مجاز صورت می‌گیرد؛ یک تکلیف اداری است و مسئولان باید به‌صورت جدی این موضوع را مدنظر قراردهند.
 
 مقیمی برگزاری برنامه‌ها و همایش‌های پرهزینه را موجب تکدر خاطر مردم دانست و گفت: ادارات باید با درنظرگرفتن شرایط کشور، سعی در کاهش هزینه‌ها و مصارف انرژی داشته باشند.
 
گفتنی است در این جلسه که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل  سیاسی و انتخابات استانداری و اعضای شورای اداری اردکان حضور داشتند؛ از زحمات مصطفی پوردهقان اردکان تجلیل و رقیه کرمانیان به‌عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردکان معرفی شد.