به‌مناسبت هفته دولت انجام شد:
به‌مناسبت هفته دولت فرمانده انتظامی شهرستان اردکان به‌همراه فرماندهان حوزه‌های مختلف نیروی انتظامی با فرماندار اردکان دیدار و گفت‌وگو کردند.
 
مصطفی پوردهقان‌اردکان در این نشست با تبریک هفته دولت و روز کارمند به خدمت‌گزاران نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف، امنیت را زیربنای توسعه پایدار و یکی از نیازهای حیاتی جوامع برشمرد و از تلاش نیروی انتظامی درراستای پیش‌گیری و مقابله با ناامنی تقدیر کرد.
 
وی با بیان این‌که حسن رفتار با مردم و تلاش دل‌سوزانه برای حل مشکلات آن‌ها، باید از مهم‌ترین شاخصه‌های همه کارگزاران نظام باشد؛ افزود: شهیدان رجایی و باهنر الگوهای راستین کارمندان نمونه در تراز نظام اسلامی هستند.
 
فرماندار اردکان گفت: توسعه صنعتی بدون فراهم‌کردن پیش‌نیازهای زیرساختی موجب رشد برخی جرائم شده و نیروی انتظامی باید با همکاری همه ارگان‌ها آگاهی‌بخشی و آموزش همگانی به‌منظور جلوگیری از وقوع جرائم را در دستور کار قرار دهد.
 
رئیس شورای تأمین شهرستان همچنین با اشاره به این‌که انتظار از صنایع مستقر در شهرستان، کمک به توسعه زیرساخت‌های امنیتی و انتظامی است؛ اظهار داشت: با رای‌زنی‌های انجام‌شده، ساخت دومین کلانتری شهرستان با توجه به افزایش جمعیت را دنبال می‌کنیم.
 
در ابتدای این نشست سرهنگ اکبر شفیعی فرمانده انتظامی شهرستان گزارشی از وضعیت انتظامی شهرستان در حوزه‌های مواد مخدر، پیش‌گیری و کشف سرقت و... ارائه کرد.