جدیدی اردکانی:
در پی اعتراض به عدم رسیدگی به خواسته‌های رانندگان، جمعی از کامیون‌داران و رانندگان کمپرسی اردکان در تجمعی خواستار رسیدگی به مشکلات خود شدند.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، معترضین در گفتگو با خبرنگار فارس در اردکان علت این تجمع را عدم توجه به خواسته‌های صنفی خود ازجمله افزایش نرخ قطعات و لوازم‌یدکی، گرانی قیمت لاستیک و عدم توزیع آن بین رانندگان کمپرسی، افزایش سرسام‌آور قیمت روغن و پایین بودن کرایه حمل‌ونقل اعلام کردند.
 
آن‌ها از نبودن سهمیه گازوئیل برای خودروهای کمپرسی، خرابی جاده‌ها و باسکول معادن، نحوه توزیع بار، عدم نظارت، ارائه خدمات و رسیدگی به مشکلات توسط انجمن صنفی رانندگان به کمپرسی داران به‌شدت گلایه داشتند و خواستار رسیدگی مسئولین برای حل این مشکلات شدند.
 
بنا به این گزارش سرپرست فرمانداری اردکان نیز در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: خواسته‌های این رانندگان در حال پیگیری است و این مشکل باید با تعامل و پذیرش تعهدات طرفین مرتفع شود.
 
وی افزود: در مذاکرات و مکاتباتی که با صنایع و انجمن صنفی رانندگان شده است مقرر شد که نرخ پیشنهادی اعلام شود تا افزایش کرایه حمل‌ونقل به‌صورت عرفی و با در نظر گرفتن نظرات هر دو طرف موردتوافق قرار گیرد و ابلاغ شود.
 
علیرضا جدیدی در پایان اظهار داشت: امیدواریم که تا چند روز آینده نرخ توافقی کرایه حمل‌ونقل ابلاغ شود و این مشکل نیز برطرف خواهد شد.