فرماندار اردکان در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس

فرماندار اردکان در مراسم هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان گفت: نقش رهبر حکیم انقلاب و جان‌فشانی شهدا و جانبازان برای تحقق اهداف انقلاب و تأمین امنیت کشور این روزها به جهت اتفاقات و ناامنی‌ها در کشورهای همسایه و منطقه بیشتر قابل‌لمس است.

مصطفی پوردهقان‌اردکان با بیان این‌که فرهنگ جامعه با الگوگیری از سیره شهدا اصلاح و مترقی می‌شود؛ افزود: هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمندی برای بزرگداشت مقام شامخ شهدا و جانبازان و تشریح فداکاری‌های آن‌ها برای حفظ نظام و سرزمین است.

وی با اشاره به هم‌زمانی ایام ماه صفر و اربعین سالار شهیدان تأکید کرد: حرکت شهدا در امتداد مسیری بود که امام حسین (ع) ترسیم کرد و این تقارن، بهترین فرصت برای نگاه عمیق به فلسفه دفاع مقدس است.

فرماندار اردکان گفت: هفته دفاع مقدس هم‌زمان با ایام بازگشایی مدارس است و باید ثمرات هشت سال فداکاری و ایثار با زبان دانش‌آموزی به نسل جوان منتقل شود.

پوردهقان‌اردکان در پایان، بزرگداشت هفته دفاع مقدس را وظیفه همه دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی و غیردولتی برشمرد و بر ضرورت بهره‌گیری از همه امکانات برای برگزاری باشکوه مراسم این هفته تأکید کرد.

گفتنی است هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور آغاز می‌شود.