صبح امروز انجام شد:
فرماندار اردکان در مراسم تکریم و معارفه رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اردکان گفت: تأمین سلامت و امنیت غذایی یکی از مهم‌ترین وظایف حاکمیتی است که شبکه دامپزشکی نقش مهمی در آن ایفا می‌کند.
 
مصطفی پوردهقان‌اردکان با اشاره به وضعیت شهرستان اردکان در حوزه دامپزشکی و دامداری گفت: جمعیت دام شهرستان با توجه به خشکسالی‌های دهه‌های گذشته کاهش یافته اما ایجاد مجتمع‌های دامپروری و دامداری‌های بزرگ جمعیت متمرکز دام را افزایش داده است.
 
وی افزود: وجود ۸۰ هزار رأس دام سبک، ۱۲۰ واحد مرغداری فعال، چهار داروخانه دامپزشکی، تنها بیمارستان دامپزشکی استان، پرورش شتر و بز مورسیا کارنامه و وضعیت این شهرستان در حوزه دامپزشکی و دامپروری است که لزوم تأسیس صنایع مرتبط نظیر فرآوری و بسته‌بندی را دوچندان می‌سازد.
 
فرماندار اردکان در پایان بر لزوم تسریع در تأیید مجوز مرغداری‌های شهرستان تأکید کرد و آمادگی شهرستان را برای همکاری درجهت صنعتی‌شدن کشتارگاه شهر اردکان با توجه به افزایش جمعیت و افزایش تقاضا اعلام نمود.
 
گفتنی است در این مراسم از خدمات 'شهرام شاکر اردکانی' تقدیر و 'عظیم‌پور' به‌عنوان رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اردکان معرفی شد.