علیرضا جدیدی اردکانی در پیام تبریک روز کارگر و معلم:
سرپرست فرمانداری اردکان در پیامی فرارسیدن ۱۱ و ۱۲ اردی‌بهشت روز کارگر و معلم را گرامی داشت. به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان متن پیام علیرضا جدیدی اردکانی بدین شرح است:
 
به نام خدا
کارگران و معلمان اقشار مهم و تأثیرگذار در جامعه و گردانندگان چرخ صنعت و دانش و آینده این مرزوبوم هستند.
 
کارگران شریف ایران اسلامی رنج تولید و سازندگی را بر خود هموار می‌سازند تا اشتغال رونق بگیرد؛ اقتصاد پویاتر شود و مؤلفه‌های توسعه و پیشرفت در نظام اسلامی ارتقا یابد و معلمان و فرهنگیان نیز با تربیت انسان‌های خلاق، رشدیافته، مولد و نوآور، بستر لازم را برای تعالی و ساختن جامعه‌ای داناتر و بهتر فراهم می‌سازند.
 
کارگران و معلمان درواقع نمادی از سخت‌کوشی و قناعت هستند و به همین سبب در فرهنگ ایرانی و اسلامی ما این دو قشر که بخش مهمی از جمعیت ما را شکل می‌دهند از اهمیت و احترام ویژه‌ای برخوردارند.
 
بی‌گمان یک نظام و کشور برای سرعت‌بخشیدن به روند رشد و توسعه خود باید بر دو شاخصه 'آموزش علمی' و 'تقویت مهارت' تمرکز کند و این‌دو، اهمیت فعالیت و ارتباط تنگاتنگ کارگران و معلمان را بیش‌ازپیش نمایان می‌سازد.
 
این‌جانب فرارسیدن روز جهانی 'کار و کارگر' و هفته گرامی‌داشت مقام معلم را با نکوداشت یادوخاطره استاد شهید مرتضی مطهری (ره) تبریک عرض نموده و برای کارگران، معلمان و فرهنگیان عزیز سراسر کشور به‌ویژه شهرستان اردکان توفیق مداوم و سربلندی روزافزون مسئلت می‌نمایم.
 
علیرضا جدیدی اردکانی
سرپرست فرمانداری شهرستان اردکان
یازدهم اردی‌بهشت نودوهشت.