تشکیل کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اردکان

جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اردکان به ریاست فرماندار و با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، معاون هماهنگی برنامه و بودجه و کارشناسان سازمان مدیریت در محل سالن اندیشه سازمان و با مشارکت ویدئوکنفرانسی سایر اعضا برگزار و پیشنهاد توزیع اعتبارات عمرانی شهرستان مورد بررسی و به تصویب رسید.

 

در این نشست که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به‌صورت مجازی برگزار شد؛ بالغ‌بر ۵۲۰ میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای برای سال ۱۴۰۰ توزیع شد.

 

این اعتبارات براساس نیاز مبرم دستگاه‌ها، توزیع متمرکز اعتبارات تعمیر، تجهیز و مرمت ابنیه و اعتبارات موردنیاز برای سایر برنامه‌های معمول جهت انجام وظایف ذاتی دستگاه‌ها و با روی‌کرد اولویت‌دهی به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و حیاتی شهرستان توزیع شد.

 

همچنین در این جلسه بر اقدام ملی محرومیت‌زدایی از موضوعاتی نظیر ساخت راه‌های روستایی و ساخت و بهسازی مراکز و خانه‌های بهداشت شهری و روستایی شهرستان با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی و با نظر فرماندار شهرستان اردکان تأکید شد.

 

گفتنی است توزیع اعتبارات سال ۱۴۰۰ با هماهنگی و اعمال پیشنهادات رؤسای ادارات شهرستان و با تبعیت از الزامات متعدد قانونی و دستورالعمل‌های استانی و کشوری صورت گرفته است.