طی پیامی صورت گرفت:
سرپرست فرمانداری اردکان در پیامی از تلاش همه دست‌اندرکاران خدمات سفرهای نوروزی و نیز عوامل دخیل در مدیریت بحران شهرستان اردکان تقدیر کرد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان متن این پیام بدین شرح است:
 
به نام خدا
ایام پرشور و دل‌انگیز نوروز در باور ما ایرانی‌ها فرصتی برای استراحت و سفر و استفاده از ایامی است که بهار طبیعت مجال تجدیدقوا در یک سال کاری را برای انسان‌ها فراهم آورده است؛ اما برای بخش زیادی از هموطنان و شاغلان در برخی نهادهای خدمات‌رسان، مشغله کاری و مسئولیت‌شان دوچندان می‌شود تا اوقات سایر شهروندان به خوشی سپری شود.
 
در نوروز ۹۸، هرچند مردمان زیادی از کشورمان درگیر برخی حوادث و بحران‌ها بودند؛ اما استان یزد رکورد جدیدی در اسقبال و میزبانی از مردم خونگرم کشورمان را ثبت کرد. استقبال بی‌نظیر مردم از سفر به استان یزد نشان داد که باید برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری و استقبال از میهمانان و مسافران در سال‌های پیش‌رو آماده‌تر شویم.
 
در ایام نوروز امسال همچنین در برخی از مناطق شهرستان، شاهد طوفان، سیلاب و آب‌گرفتگی‌هایی بودیم که با زحمات شبانه‌روزی عوامل امدادی و راهداری و سایر نهادهای خدمات‌رسان، مشکل در اسرع وقت مرتفع شد.
 
این‌جانب خاضعانه از تلاش همه دست‌اندرکاران ستادهای خدمات سفر و مدیریت بحران و نیز حضور پررنگ شهرداری‌ها و واحدهای آتش‌نشانی، نیروهای نظامی و انتظامی، دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی، جمعیت هلال‌احمر، شبکه بهداشت و نیروهای کشیک بیمارستان‌ها و درمان‌گاه‌ها، اداره صنایع دستی و گردشگری، آموزش و پرورش و... و نیز از زحمات بی‌شائبه بخشداران، شهرداران، دهیاران، عوامل و مسئولان دستگاه‌های اجرایی سپاس‌گزاری کرده و برای آنان توفیق خدمت هرچه‌بیش‌تر به مردم را از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.
 
امید که با بهره‌گیری از تجارب اخیر، در استقبال از مسافران و نیز مدیریت بحران‌های احتمالی موفق باشید.
 
علیرضا جدیدی اردکانی
سرپرست فرمانداری و رئیس ستادهای خدمات سفر و مدیریت بحران شهرستان اردکان