فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان اردکان:
فرماندار اردکان در جریان بازدید از محموله ۱۱۵۰ کیلوگرمی مواد مخدر کشف‌شده در اردکان، از تلاش‌های نیروهای انتظامی شهرستان تقدیر کرد.
 
مصطفی پوردهقان‌اردکان با اعلام این خبر که با رصد اطلاعاتی توسط نیروی انتظامی شهرستان، این محموله ۱۱۵۰ کیلوگرمی هروئین کشف شده است گفت: یکی از نیازهای اساسی شهرستان، ارتقای زیرساخت‌های انتظامی به‌ویژه با توجه به وسعت و گستردگی جغرافیایی شهرستان اردکان است.
 
وی در این بازدید که با حضور سردار بهدانی‌فرد فرمانده انتظامی استان صورت گرفت؛ با تأکید مجدد بر لزوم ایجاد پاسگاه‌های پلیس در مناطق و جاده‌های کویری شهرستان گفت: رشد چشم‌گیر جمعیت، اهمیت برقراری امنیت را در شهرستان مضاعف و فشار بر پرسنل ناجا را دوچندان می‌کند.
 
فرماندار اردکان با اشاره به کشفیات صورت‌گرفته توسط ناجا در حوزه سرقت منازل افزود: عملیات احداث کلانتری جدید این شهرستان در ضلع غربی شهر اردکان به‌زودی آغاز می‌شود و امیدواریم با ارتقای درجه فرماندهی انتظامی، کادر انتظامی متناسب با جمعیت شهرستان تأمین شود.
 
وی تأکید کرد: صنایع مستقر که یکی از عوامل اصلی افزایش مهاجرت به شهرستان هستند؛ مکلف به همکاری درزمینه ارتقای زیرساخت‌های انتظامی و تأمین امنیت شهرستان هستند.
 
گفتنی است ظهر امروز با تلاش نیروهای انتظامی شهرستان، محموله مذکور در شهرستان شناسایی و توقیف و دو متهم نیز دستگیر شده‌اند. تعداد دیگری از افراد مرتبط با این پرونده نیز در رصد اطلاعاتی پلیس قرار دارند که به‌زودی دستگیر خواهند شد.