علیرضا جدیدی اردکانی:

سرپرست فرمانداری اردکان گفت:‌ ایام نوروز فرصت مناسبی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و فرهنگی این شهرستان به مسافران و گردشگران است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان علیرضا جدیدی اردکانی در نشست ستاد تسهیلات نوروزی اردکان افزود: این شهرستان همه‌ساله در ایام نوروز پذیرای شمار زیادی از مسافران و گردشگران نوروزی و درواقع سفیران معرفی جاذبه‌های اردکان است.

 

وی اضافه کرد: باید تمام توان خود را در کمیته‌های ده‌گانه تسهیلات نوروزی به کار ببندیم تا خدمات درخور و شایسته به‌تمامی مهمانانی که از اردکان دیدن می‌کنند صورت پذیرد.

 

سرپرست فرمانداری اردکان در ادامه با بیان اینکه رؤسای کمیته‌های ستاد نوروزی موظف‌اند با ارائه خدمات، برگزاری جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها و برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر شرایط توقف بیشتر مسافران را در شهرستان فراهم کنند؛ ادامه داد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی و بوم گردی‌ها باید آمادگی لازم را برای اسکان مسافرین نوروزی داشته باشند.

 

جدیدی به برگزاری برنامه‌های نوروز، ازجمله روز دوم فروردین 'روز شهرستان اردکان' که با همکاری تمامی ادارات و یکی از انجمن‌های حوزه گردشگری برگزار می‌شود اشاره کرد و افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و همکاری همه کمیته‌ها میزبان خوبی برای مسافران نوروزی در سال ۹۸ باشیم.

 

وی اظهار داشت: برای راهنمایی تورهای گردشگری از ظرفیت انجمن‌ها، تشکل‌های مردم‌نهاد و افراد مطلع با روابط عمومی بالا استفاده می‌شود.

 

این مسئول گفت: شهرستان اردکان ازلحاظ تاریخی، طبیعی‌، گردشگری، صنایع‌دستی و تولید سوغات جاذبه‌های قابل‌توجه دارد و در ایام نوروز باید این ظرفیت‌ها بیشتر به مسافران و گردشگران معرفی شود.

 

جدیدی درخواست کرد: تکریم و استقبال از مسافران نوروزی به‌منظور رفاه حال آن‌ها موردتوجه جدی قرار گیرد و لازم است هماهنگی‌های لازم جهت اقامت مسافران در مدارس، دانشگاه‌ها، هتل‌ها، بوم‌گردی‌ها و ... به عمل آید.

 

کمیته‌های ده‌گانه این ستاد شامل حمل‌ونقل، ترافیک امداد و نجات، انتظامی، امنیتی و ترافیک شهری هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، برنامه‌ریزی و آمار، اسکان و رفاه، نظارت و تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد، رسیدگی به شکایات، خدمات بهداشتی سلامتی، محیط‌زیست، اطلاع‌رسانی، تبلیغات، فرهنگی و فضای مجازی گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه نمودند.