کرونا ویروس 2019

پیام تبریک فرماندار اردکان به‌مناسبت روز پزشک

2021 08 23
فرماندار اردکان در پیامی به‌مناسبت زادروز پورسینا، ضمن تبریک روز پزشک به پزشکان استان یزد و شهرستان اردکان، از مجاهدت‌های آنان در عرصه‌های درمانی به‌ویژه کرونا تقدیر و از پزشکی استان یزد به‌عنوان یکی از برندهای خوش‌نام استان یاد کرد.
فرماندار اردکان:

نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هیئت‌های عزاداری تشدید می‌شود

2021 08 14
مصطفی پوردهقان‌اردکان با تقدیر از همکاری مردم و قاطبه هیئت‌های عزاداری در رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی کرونا گفت: مردم به‌خوبی نقش خود را در مدیریت کرونا ایفا کرده‌اند و امیدواریم با واکسیناسیون سریع و گسترده و تشدید طرح شهید سلیمانی بتوانیم هرچه سریع‌تر به نقطه مطلوب برسیم.
به میزبانی شهرستان اردکان برگزار شد:

جلسه مشترک ستاد کرونای شهرستان‌های اردکان و میبد

2021 08 07
فرماندار اردکان در جلسه مشترک ستاد پیش‌گیری و مقابله با کرونای شهرستان‌های اردکان و میبد گفت: هدف از این نشست، تصمیم واحد و ایجاد وحدت‌رویه در مقابله با کرونا با توجه به پیک پنجم این بیماری در دو شهرستان است.
فرماندار و رئیس ستاد کرونای شهرستان خبر داد:

آغاز واکسیناسیون ۱۶۰۰ نفر از فرهنگیان هم‌زمان با عید غدیر خم در اردکان

2021 07 29
فرماندار اردکان از آغاز واکسیناسیون فرهنگیان در شهرستان خبر داد و گفت: این طرح به‌صورت رسمی از ۹ مرداد آغاز و تا ۲۵ مرداد ادامه می‌یابد.
فرماندار اردکان در جلسه ستاد کرونا خبر داد:

جایگاه برتر شهرستان در واکسیناسیون/ ۲۵ درصد از جمعیت کل و حدود ۸۰ درصد جمعیت بالای ۶۰ سال واکسینه شده‌اند

2021 07 29
وی با بیان اهمیت درنظرگرفتن شرایط سخت اقتصادی اصناف و سایر بنگاه‌های خدماتی افزود: سیاست ستاد کرونا تشدید نطارت بجای محدودیت‌هاست ودر این زمینه اگر واحدهای موردنظر رعایت موارد بهداشتی و فواصل اجتماعی را نکنند گشت مشترک بازرسی شهرستان با محوریت شبکه بهداشت شهرستان بدون مماشات برخورد سخت‌گیرانه خواهد داشت و ممانعت جدی از ورود افراد بدون وسایل محافظتی در دستورکار بازرسان بهداشتی و صنفی قرار می‌گیرد.
فرماندار اردکان خبر داد:

آغاز اعطای تسهیلات به مشاغل آسیب‌دیده از کرونا

2021 06 21
فرماندار اردکان گفت: اعطای تسهیلات از سوی بانک‌های عامل به مشاغل آسیب‌دیده از کرونا آغاز شده و بانک‌ها و مؤسسات اعتباری بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا موظف به پرداخت تسهیلات تا آبان سال‌جاری هستند.
فرماندار اردکان خبر داد:

بازگشایی و فعالیت مجدد تالارها مشروط بر رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی از امروز

2021 05 27
فرماندار اردکان گفت: براساس موافقت کمیته امنیتی، اجتماعی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا فعالیت مجدد تالارها مشروط بر رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و نظارت دقیق بر اجرای ضوابط و دستورالعمل‌ها از امروز آغاز می‌شود.
فرماندار اردکان خبر داد:

بازگشایی باشگاه‌های ورزشی با رعایت الزامات بهداشتی

2021 05 13
مصطفی پوردهقان‌اردکان گفت: با توجه به لزوم فعالیت باشگاه‌ها که یکی از مشاغل زیان‌دیده از کرونا از ابتدای شیوع بیماری بوده است؛ ستاد ملی کرونا فعالیت این واحدها را به‌صورت مشروط بلامانع اعلام کرده است.
فرماندار اردکان خبر داد:

توزیع سه‌هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب‌پذیر اردکان در ماه مبارک رمضان

2021 05 10
مصطفی پوردهقان‌اردکان گفت: سه‌هزار بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد تومان با مشارکت واحدهای صنعتی و معدنی شهرستان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.
پوردهقان‌اردکان تأکید کرد:

الزام کلیه دستگاه‌ها به همراهی و حمایت از اصناف آسیب‌دیده از کرونا

2021 05 09
وی با بیان این‌که نمی‌توان یک‌طرفه و بدون انجام حمایت‌ها، انتظار داشت که اصناف و بازاریان در همه شرایط همراهی کنند؛ این حمایت‌ها را در زمینه فشارهای مالیاتی، تسهیلات بیمه‌ای و بانکی و... عنوان کرد و گفت: ضررهایی که در این دوران متوجه اصناف شده باید جبران شود.
— 10 آیتم به ازای صفحه
نمایش ۱ - ۱۰ از ۸۱ نتیجه

آغاز طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در اردکان

2020 05 30
کرمانیان، معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی فرماندار اردکان گفت: طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار، مبتنی بر الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی در این شهرستان آغاز شد.
سرپرست فرمانداری اردکان:

برقراری بیمه مهم‌ترین مطالبه هنرمندان صنایع دستی اردکان است

2019 05 25
علیرضا جدیدی اردکانی با بیان اینکه حمایت از تولیدات صنایع‌دستی حرکت در مسیر تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی است، گفت: مهم‌ترین مطالبه هنرمندان صنایع‌دستی برخورداری از بیمه است و رفع مشکلات آنان در این زمینه در دست پیگیری است.

خیران اردکانی به شرکت در جشن گلریزان دعوت شدند

2019 05 13
سرپرست فرمانداری اردکان خواهان مشارکت حداکثری مردم و افراد خیر در شب سی‌ام اردیبهشت‌ماه جاری در جشن گلریزان و کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در شهرستان شد.
با حضور معاون سیاسی فرماندار اردکان

کارگران نمونه اردکان تجلیل شدند

2019 05 09
کرمانیان از تمام سرمایه‌گذاران شهرستان درخواست کرد که به‌عنوان شهروند فعالیت‌های اقتصادی خود را در خود منطقه و محله خود انجام دهند تا روند مهاجرت، فرار مغزها و جوانان خلاق کاهش یابد.
رقیه کرمانیان، معاون فرماندار اردکان:

طرح 'سفیران سلامت' در اردکان جدی‌تر دنبال شود

2019 05 08
رقیه کرمانیان در کارگاه آموزشی سلامت خانواده افزود: باید با آموزش‌های لازم به‌صورت انفرادی و گروهی ازجمله در مدارس به ارتقای سطح سلامت در جامعه بپردازیم.
جدیدی اردکانی:

خواسته‌های رانندگان با تعامل و پذیرش تعهدات طرفین رسیدگی می‌شود

2019 05 07
سرپرست فرمانداری اردکان افزود: در مذاکرات و مکاتباتی که با صنایع و انجمن صنفی رانندگان شده است مقرر شد که نرخ پیشنهادی اعلام شود تا افزایش کرایه حمل‌ونقل به‌صورت عرفی و با در نظر گرفتن نظرات هر دو طرف موردتوافق قرار گیرد و ابلاغ شود.

پیام تبریک سرپرست فرمانداری اردکان در پی کسب عنوان 'سمن برگزیده ملی' توسط 'انجمن چارسوق کویر اردکان'

2019 05 04
در پی کسب عنوان «سمن برگزیده ملی» توسط «انجمن چارسوق کویر اردکان»، علیرضا جدیدی اردکانی سرپرست فرمانداری و رئیس هیئت نظارت بر سازمان‌های مردم‌نهاد شهرستان اردکان در پیامی این موفقیت را به مدیرعامل و اعضای این انجمن و مردم شریف اردکان تبریک گفت.
هم‌زمان با هفته گرامیداشت مقام معلم

برگزاری جشن 'سپاس معلم' در آموزشگاه دخترانه بنت‌الهدای اردکان

2019 05 04
هم‌زمان با هفته گرامیداشت مقام معلم، جشن 'سپاس معلّم' با هدف تکریم و تقدیر از معلّمان آموزش‌وپرورش شهرستان با حضور امام‌جمعه، سرپرست فرمانداری و جمعی دیگر از مسئولان در آموزشگاه دخترانه بنت‌الهدای اردکان برگزار شد.
کرمانیان؛ معاون فرماندار اردکان:

شوراها در سال رونق تولید ملی به توسعه منطقه بپردازند

2019 05 03
معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی فرماندار اردکان گفت: در سالی که مقام معظم رهبری به نام رونق تولید نام‌گذاری کرده‌اند لازم است از تمام پتانسیل‌های مادی و انسانی در جهت توسعه و آبادانی منطقه بهره گرفت.
علیرضا جدیدی اردکانی در پیام تبریک روز کارگر و معلم:

توسعه و تعالی جامعه در گرو فعالیت کارگران و معلمان است

2019 05 01
بی‌گمان یک نظام و کشور برای سرعت‌بخشیدن به روند رشد و توسعه خود باید بر دو شاخصه 'آموزش علمی' و 'تقویت مهارت' تمرکز کند و این‌دو، اهمیت فعالیت و ارتباط تنگاتنگ کارگران و معلمان را بیش‌ازپیش نمایان می‌سازد.

دیدار مسئولین محلی بخش خرانق با فرماندار اردکان

2023 09 04
دیدار مسئولین محلی بخش خرانق با فرماندار اردکان فرماندار شهرستان اردکان پای درد دل و مطالبات مردمی بخش خرانق نشست به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان; در نشستی با حضور تعدادی از فعالین اجتماعی و رسانه، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی بخش خرانق در فرمانداری اردکان با حسین سبزواری فرماندار اردکان دیدار و به بیان مشکلات و مسائل روستاهای بخش خرانق...

بازدید فرماندار اردکان از روند اجرای پروژه‌های عمرانی شهر خرانق

2023 09 03
بازدید فرماندار اردکان از روند اجرای پروژه‌های عمرانی شهر خرانق به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان; در سفر حسین سبزواری فرماندار شهرستان اردکان به بخش خرانق از روند اجرای احداث پروژه ساختمان آتش نشانی و محوطه سازی مجتمع رفاهی مسجدالمهدی خرانق بازدید نمود.
با حضور مسئولان استان و شهرستان اردکان

بررسی نحوه تامین آب شرب روستاهای بخش خرانق در شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد

2023 08 28
بررسی نحوه تامین آب شرب روستاهای بخش خرانق در شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد جلسه بررسی نحوه تامین آب شرب روستاهای بخش خرانق شهرستان اردکان با حضور مسئولان استان و شهرستان اردکان در شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد برگزار شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان; جلسه بررسی تامین آب شرب روستاهای بخش خرانق اردکان با حضور نماینده مردم اردکان در مجلس شورای...
تشکیل شورای اداری شهرستان اردکان در بخش خرانق

بررسی مشکلات و چالش‌های تأمین زیرساخت‌ها در بخش خرانق

2021 07 26
اختصاص آب شرب به شهر اردکان از محل خط انتقالی خلیج‌فارس، واگذاری زمین در ضلع شرقی شهر اردکان برای مدارس و مجتمع دوم ادارات و جانمایی زمین برای تأمین مسکن شهروندان از دیگر مصوبات این نشست بود. همچنین با توجه به مسائل مطرح‌شده درباره محل شهرک جدید ۴ هزارواحدی مسکونی، مقرر شد بررسی‌های مجدد کارشناسی صورت گرفته و تصمیم نهایی اتخاذ شود.
صبح امروز برگزار شد:

نشست بررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی اردکان با حضور سرپرست فرمانداری و نماینده مردم اردکان

2021 03 26
سرپرست فرمانداری اردکان گفت: دیدار عیدانه با مردم، گفت‌وگوی بی‌واسطه و رفع مشکلات روستاها و شهرها ازطریق ارتباط با مسئولان استانی و شهرستانی، از اهداف برنامه‌ریزی‌شده برای این نشست‌هاست.
سفر به بخش خرانق

بررسی مشکلات، بازدید از روستاها و دیدار با مردم

2021 03 26
سرپرست فرمانداری اردکان به‌همراه نماینده مردم اردکان و جمعی از مسئولان و رؤسای ادارات در روستاهای بخش خرانق حضور یافته و در نشستی با مسئولان محلی و مردم، مشکلات و درخواست‌های ساکنان را استماع و برای آن‌ها چاره‌اندیشی کردند.

بازدید از روستاهای بخش عقدا و بررسی مشکلات با حضور مردم و مسئولان محلی

2021 03 25
سرپرست فرمانداری اردکان به‌همراه نماینده مردم و جمعی از مسئولان با حضور در بخش عقدا با مردم و مسئولان محلی دیدار و از پروژه‌های دردست‌احداث بازدید کردند.
سفر استاندار یزد به اردکان/۲

بررسی مشکلات زمین مسکونی در روستای توت و بازدید از پهنه جدید صنعتی اردکان

2021 03 12
مسئولان استان و شهرستان در نشستی با مردم و مسئولان محلی بخش خرانق، مشکلات این بخش به‌ویژه تأمین زمین مسکونی در روستای توت برای متقاضیان را بررسی و برای رفع آن چاره‌اندیشی کردند.
مدیرکل امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور:

کسب رتبه برتر فرمانداری اردکان در طرح نظارت بر پروژه‌های روستایی در سه‌ماهه سوم سال ۱۳۹۹

2021 02 15
براساس اعلام علیرضا نخعی مدیرکل امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، فرمانداری شهرستان اردکان موفق به کسب رتبه برتر استان در سه‌ماهه سوم سال‌جاری شده است.

بازدید از بافت و کارگاه‌های صنایع‌دستی خرانق، بررسی مشکلات گردشگری و بازدید از پایگاه نجات جاده‌ای

2021 01 29
بررسی برنامه‌های سال جاری، تدوین و گردآوری چشم‌انداز حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سال ۱۴۰۰، بررسی مشکلات گردشگری و صنایع‌دستی در بخش‌های مختلف شهرستان، پی‌گیری راه‌اندازی پایگاه پژوهشی در بخش خرانق و... مهم‌ترین مباحث مطرح‌شده در این نشست بود.

بازدید میدانی فرماندار اردکان از ایستگاه‌های نوروزگاهی و امدادی محور اردکان - نائین

2024 03 21
   حسین سبزواری فرماندار شهرستان اردکان در دومین روز از سال جدید، از ایستگاه‌های نورزگاهی و امدادی واقع در محور اردکان - نائین بازدید و در جریان روند خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی قرار گرفت.
حسین سبزواری در پیام تبریک نوروز خود خطاب به مردم اردکان گفت: سال 1403 سال تحول در زیرساختهای درمانی اردکان است

پیام تبریک ویدئویی فرماندار اردکان به مناسبت سال نو

2024 03 20
 پیام تبریک حسین سبزواری فرماندار شهرستان اردکان به مناسبت فرارسیدن بهار طبیعت متقارن با بهار بندگی و عبادت

 برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان اردکان

2024 03 19
آخرین جلسه شورای اداری شهرستان اردکان در سال ۱۴۰۲ به ریاست فرماندار و با حضور مدیران شهرستان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه اردکان برگزار شد. #گزارش‌تصویری 
یکشنبه‌های مردمی؛ 

ملاقات مردمی فرماندار شهرستان اردکان با شهروندان 

2024 03 17
   به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، شهروندان یکشنبه صبح با حضور در فرمانداری شهرستان اردکان و در قالب طرح یکشنبه‌های مردمی با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.    "حسین سبزواری" در این دیدارها به درخواست‌های شهروندان که مشکلات خود را در زمینه‌های گوناگون مطرح کردند، رسیدگی کرد و ضمن بررسی این مشکلات راهکارهای...

 برگزاری دومین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان اردکان

2024 03 17
دومین نشست پیشگیری از وقوع جرم شهرستان اردکان با موضوع بررسی وضعیت راه‌ها و جاده‌ها و ارائه راهکار‌ها برای کاهش تصادفات برگزار شد.   ✍️به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، دومین نشست پیشگیری از وقوع جرم شهرستان اردکان به ریاست فرماندار شهرستان اردکان و با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد، معاون اداره کل راهداری...

برگزاری جلسه شورای زکات و صدقات شهرستان اردکان

2024 03 16
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، همزمان با ماه مبارک رمضان و در آستانه عید نوروز و به منظور برنامه‌ریزی جهت کمک به خانواده‌های نیازمند، جلسه شورای زکات و صدقات شهرستان اردکان برگزار شد. امام جمعه اردکان در این نشست ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و استفاده از این فرصت معنوی، گفت: اگر در کمک به نیازمندان نیت خیر داشته باشیم خدای...

 کلنگ زنی مدرسه خیری تقوی در اردکان

2024 03 14
 در مراسمی و با حضور حجت‌الاسلام شاکر امام جمعه اردکان، کرمانیان معاون سیاسی فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان، کلنگ آغاز عملیات اجرایی شدن ساخت مدرسه ٩ کلاسه خیری تقوی در اردکان به زمین زده شد.  امام جمعه اردکان در این برنامه ضمن تبریک ماه رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و با قدردانی از خیرین و بانیان ساخت این مدرسه با اشاره به کمبود فضای...

بازدید میدانی معاون فرماندار از جاده سیل زده حاجی آباد زرین شهرستان اردکان

2024 03 13
 بازدید میرحسینی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اردکان و رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردکان از جاده حاجی آباد که بر اثر بارش‌های شب گذشته دچار خرابی و آسیب شده است.

بازدید فرماندار اردکان از اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اردکان

2024 03 13
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، حسین سبزواری فرماندار شهرستان اردکان به مناسبت ۲۲ اسفند‌ماه سالروز تاسیس بنیادشهید و گرامیداشت روز شهدا با حضور در اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ضمن بازدید از واحدهای مختلف این اداره با رئیس و کارکنان دیدار و گفت‌وگو کرد. فرماندار اردکان ضمن تقدیر از زحمات مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گفت:...

 برگزاری رزمایش ترافیکی و خدمات سفر شهرستان اردکان ویژه نوروز ۱۴۰۳ 

2024 03 13
  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، رزمایش ترافیکی و خدمات سفر شهرستان اردکان ویژه نوروز ۱۴۰۳ با حضور دستگاه‌ها وادارات عضو ستاد خدمات سفر شهرستان برگزار شد.    این رزمایش با حضور دستگاه‌های خدمات رسان در محل میدان مشترک فرماندهی انتظامی شهرستان با هدف آمادگی کامل برای خدمات‌دهی به مسافران و گردشگران نوروزی برگزار شد. در این...
در آیین تقدیر از کتابداران برتر استان صورت گرفت

تجلیل از برترین‌های اردکانی حوزه کتابداری، کتاب‌خوانی و کتابخانه

2018 11 22
در آیین تقدیر از برترین‌های استانی حوزه کتاب‌خوانی که با حضور سرپرست استانداری یزد در کتابخانه دکتر جوادی یزد برگزار شد،‌ از یک کتابدار، دو کتابخانه و چهار عضو کتاب‌خوان اردکانی با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد.
در کتابخانه خودستان احمدآباد برگزار شد:

کارگاه سلامت با سخنرانی رئیس مرکز تحقیقات دیابت استان یزد

2018 11 19
اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردکان روز دوشنبه اقدام به برگزاری کارگاه سلامت و بهداشت با سخنرانی رئیس مرکز تحقیقات دیابت استان یزد در کتابخانه شهید فاضل خودستان نمود.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد:

انتخاب دکتر فاطمه بهجتی اردکانی به‌عنوان رئیس دانشگاه اردکان

2018 11 18
سعید کریمی دهکردی برای ریاست دانشگاه شهرکرد، فاطمه بهجتی اردکانی برای ریاست دانشگاه اردکان، انوشیروان غفاری‌پور برای ریاست دانشگاه سلمان فارسی کازرون، ابوالفضل طهماسبی برای ریاست دانشگاه گنبدکاووس و سید حجت هاشمی برای ریاست دانشگاه صنعتی بیرجند انتخاب شدند.
امام‌جمعه اردکان در دیدار کتاب‌داران اردکانی:

افزایش سطح مطالعه، اخلاق جامعه را ارتقا می‌دهد

2018 11 18
امام‌جمعه اردکان گفت: یکی از لوازم اصلی ارتقای اخلاق در جامعه بالارفتن سطح مطالعه است که در آموزه‌های دینی هم بر آن تأکید شده است.

هشدار دادستان اردکان در خصوص شگردهای کلاه‌برداری اینترنتی

2018 11 18
دادستان عمومی و انقلاب اردکان گفت: بعضاً شاهد کلاه‌برداری اموال مردم از طریق اینترنت در شهرستان هستیم و شهروندان باید نسبت به این موارد کاملاً هوشیار باشند.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردکان:

به‌دنبال توسعه تفکر کارآفرینی در اردکان هستیم

2018 11 18
دشت‌آبادی اظهار داشت: کارآفرینی با مفهوم آفرینش و خلق فرصت‌ها و ظرفیت‌ها در ارتباط است و کارآفرین بدنبال راه‌حل‌هایی فراتر از راه‌های موجود برای حل مسئله است.
هم‌زمان با روز جهانی «علم در خدمت صلح و توسعه»

درب‌های دانشگاه اردکان به‌روی عموم مردم گشوده می‌شود

2018 11 17
به مناسبت فرارسیدن هفته ترویج علم و هم‌زمان با روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه، درب‌های دانشگاه اردکان به روی عموم مردم و دانش‌پژوهان گشوده می‌شود.

برگزاری مانور نجات از ارتفاع در دانشگاه اردکان

2018 11 15
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اردکان استمرار آموزش‌های امداد و نجات و دوره‌های مختلف را برای دانشجویان دانشگاه مهم دانست و عنوان کرد: با توجه به بلندمرتبه‌سازی و اینکه حادثه هیچ‌وقت خبر نمی‌کند باید از آمادگی نیروها یقین داشت.

تقدیر از کتابداران اردکانی در روز کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار

2018 11 15
در جلسه هم‌اندیشی کتابداران که صبح روز ۲۴ آبان در کتابخانه آیت‌الله فاضل تشکیل شد، از زحمات کتابداران اردکان به مناسبت روز کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار تقدیر و تشکر به عمل آمد.

روستاهای اردکان از ظرفیت بالایی برای معرفی به‌عنوان روستای دوستدار کتاب برخوردارند

2018 11 14
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اردکان، اظهار داشت: روستاهای این شهرستان دارای ظرفیت و شاخصه‌های بالایی هستند و می‌توانند به‌عنوان روستاهای دوستدار کتاب معرفی شوند که باید همکاری و هماهنگی بیشتری بین مسئولین صورت گیرد.
— 10 آیتم به ازای صفحه
نمایش ۱ - ۱۰ از ۳۲ نتیجه