با حضور معاون سیاسی فرماندار اردکان

کارگران برتر کارخانجات شیشه اردکان توسط مسئولان شهرستان و مدیران اجرایی تجلیل شدند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان رقیه کرمانیان در این آیین با بیان اینکه وظیفه خود می‌دانم که برای کارگران و صنایع پشتوانه خوبی باشم و این موفقیت و افتخارآفرینی را تبریک بگویم گفت: با توجه به وضعیت و رشد اقتصادی و صنعتی شهرستان باید قدردان کارگران زحمت‌کش بود. 


معاون فرماندار اردکان تصریح کرد: کارآفرینان و کارفرمایان نیز با توجه به وضعیت سخت اقتصادی باز در تلاش‌اند و با طاقت‌فرسایی چرخه تولید را به حرکت درمی‌آوردند و به دنبال اهداف خود و رضایت مردم هستند. 


کرمانیان در ادامه از تمام سرمایه‌گذاران شهرستان درخواست کرد که به‌عنوان شهروند فعالیت‌های اقتصادی خود را در خود منطقه و محله خود انجام دهند تا روند مهاجرت، فرار مغزها و جوانان خلاق کاهش یابد.


رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با بیان اینکه به‌موجب ماده ۱۹۵ قانون کار جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در راستای شناسایی و تجلیل و تشویق نیروی انسانی مبتکر، متخصص و خلاق همه‌ساله برگزار می‌گردد افزود: این کار به‌منظور ترویج خلاقیت، ایده‌پردازی و کارآفرینی انجام می‌پذیرد.


اصغر دشت‌آبادی ادامه داد: درواقع توسعه فرهنگ آفرینش‌گری و نوگرایی در محیط کار سبب رشد اقتصادی و افزایش بهره‌وری می‌گردد.


وی اظهار داشت: گروه کار نمونه کارخانجات شیشه اردکان در بخش صنعت با ارائه طرح نظافت صنعتی حائز رتبه برتر استانی در سال ۹۷ شده که این موفقیت را صمیمانه تبریک می‌گوییم.



آقایان حسن عبادزاده، ابوالفضل اولیا و خانم سهیلا نژندعلی با ارائه طرح جامع نظافت صنعتی در جشنواره امتنان به‌عنوان گروه کار نمونه استانی انتخاب شدند.


جشنواره امتنان از کارگران و گروه‌های کار نمونه در اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و به‌منظور تشویق نیروهای کارگر، مولد، متخصص، مخترع و مبتکر برگزار می‌گردد.


کارخانجات شیشه اردکان که در سال ۱۳۹۰ به بهره‌برداری رسیده هم‌اکنون یک هزار و ۲۰۰ کارگر دارد.