نمایشگاه گروهی چاپ دستی روز سه‌شنبه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اردکان و دیگر مسئولان شهرستان در نگارخانه شفق این شهر افتتاح شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان در این نمایشگاه ۵۰ اثر هنرجویان هنرمند با تکنیک‌های چاپ شیشه، چاپ چوب، چاپ ترافارد و سیب‌زمینی در معرض دید عموم و علاقه‌مندان به هنر قرارگرفته است.

 

مسئول برگزاری این نمایشگاه هدف از برگزاری آن را ترویج و شناساندن بیشتر هنرهای تجسمی عنوان کرد و افزود: آشنایی با سبک، تکنیک‌های مختلف نقاشی و تعامل با یکدیگر در راستای اعتلای هنر نقاشی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

 

محمدصادق پایدار از راه‌اندازی گذر فرهنگی در خانه طبائی خبر داد و افزود:‌ جمعی از هنرمندان هنرهای خود را با همت انجمن هنرهای تجسمی اردکان و با همکاری اداره میراث فرهنگی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در معرض دید عموم قرار داده‌اند.

 

وی گفت: هنرمندان شهرستان باعث تحول عظیم و پیشرفت بسزایی در مدت ۲ سال گذشته در این حوزه شده‌اند که لازم است از آن‌ها تقدیر و تجلیل به عمل آید.

 

پایدار با بیان اینکه هنرمندان نیاز به حمایت دارند و با این حمایت‌ها زمینه رشد فرهنگی جامعه را رقم خواهند زد، درخواست کرد که مسئولان از گذر فرهنگی اردکان بازدید و نظرشان را عنوان نمایند.

 

نمایشگاه گروهی چاپ دستی با همکاری انجمن هنرهای تجسمی و هنرجویان هنرستان هنرهای تجسمی دخترانه شفق اردکان تا ۱۷ اسفندماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ دایر و برای عموم گشایش‌یافته است./ایرنا