رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اردکان با اشاره به ظرفیت‌های خوب این شهرستان درزمینهٔ کتاب، گفت: روستاهای اردکان برای معرفی به‌عنوان روستاهای دوستدار کتاب از ظرفیت بالایی برخوردارند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان «حسین پایدار» در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اردکان با اشاره به آغاز بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، گفت: شعار امسال هفته کتاب حال خوش خواندن است.

 

وی، از روز بزرگداشت علامه طباطبایی به‌عنوان روز کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار یادکرد و گفت: بعضی از کارهای فرهنگی همکاری تمام ادارات و نهادها را می‌طلبد.

 

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اردکان، اظهار داشت: روستاهای این شهرستان دارای ظرفیت و شاخصه‌های بالایی هستند و می‌توانند به‌عنوان روستاهای دوستدار کتاب معرفی شوند که باید همکاری و هماهنگی بیشتری بین مسئولین صورت گیرد.

 

وی با اشاره به استقبال و علاقه مردم شهرستان اردکان نسبت به برپایی نمایشگاه‌های کتاب و خرید کتاب، گفت: اگر تنوع کتاب‌ها زیاد باشد و منابع خوبی در اختیار مردم قرار گیرد مردم هم از این نمایشگاه‌ها به‌خوبی استقبال می‌کنند که جای نمایشگاه دائمی کتاب در این شهرستان را به‌وضوح نشان می‌دهد.

 

پایدار در پایان، اظهار داشت: مردم اردکان شایسته بیش از این‌ها هستند. از مسئولین درخواست می‌کنیم که در این زمینه اقدام لازم را انجام دهند. / فارس