با حضور استاندار وجمعی از مسئولین استان برگزار شد
در این مراسم که حجت الاسلام والمسلمین دیداری امام جمعه اردکان ،مهندس تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی وفرماندار اردکان بهمراه جمعی از مسئولین استان وشهرستان نیز در جمع خانواده های شهدا و اقشار مردم حضور داشتنداستاندار یزد در سخنانی ضمن تسلیت فرارسیدن ایام تاسوعا وعاشورای حسینی گفت :هر انسان آزاده ای بایستی از قیام عاشورا درس ظلم ستیزی بگیرد و آنرادر زندگی فردی واجتماعی خود بکار گیرد .
فلاح زاده با بیان اینکه احیای امر بمعروف ونهی از منکر فلسفه اصلی قیام امام حسین (ع)بوده ،برپایی این فریضه راضامن اصلاح حکومتها عنوان کرد که بایستی امروز فرهنگ آن به بهترین نحو ترویج وتداوم یابد .استاندار همچنین ضمن محکوم نمودن حملات وحشیانه رزیم صهیونیستی در نوار غزه تاکید کرد:نبرد میان حق وباطل همیشه بوده و تا ختم عالم هم ادامه خواهد یافت گرچه این جنگ گاهی در عرصه نظامی بوده است و امروز عمدتا در عرصه های اعتقادی می باشد که هوشیاری بیشتری میطلبد ؛فلاح زاده افزود اگر امروز دشمنان فرزندان اسلام را به شهادت می رسانند و خانه هایشان را بر سرشان خراب میکنندعزت اسلام تیتر شده و بیداری اسلامی در سراسرجهان افزایش می دهد .فلاح زاده همچنین از شهید عاصی زاده به عنوان شخصیتی مومن ،شجاع ،متقی ،بادرایت ومدیر ومدبر و با قدرت تصمیم گیری قوی یاد کرد که هدایت یک لشکری را بر عهده میگرفت و با ورود به قلب دشمن ،خط دشمن را در هم میشکست .استاندار با بیان اینکه فاتح میدانهای نبرد یکی پس از دیگری شخصیتی نظیر شهید عاصی زاده رامیطلبد گفت :کشور مانیز امروز به چنین شخصیتهایی نیاز دارد واین دقیقا همان نقطه ایست که دشمنان از آن هراس دارند .
فلاح زاده همچنین با بیان خاطراتی اززندگی شهید عاصی زاده شهادت آن بزرگوار در سن 22 سالگی را اوج عبودیت وخلوص نیتش و تقربش به درگاه پروردگار عنوان کرد .
گفتنی است شهید سردار عاصی زاده بنیانگذار و اولین فرمانده تیپ الغدیر یزد در ششم محرم سال 62ه. ش در عملیات والفجر 4در منطقه عملیاتی بانه به شهادت رسید .
بیان خاطره توسط آقای عبد اللهی فرماندار صدوق به عنوان یکی از همرزمان شهید و عزاداری اباعبدالله الحسین (ع)از دیگر برنامه های این مراسم بود .