ماحصل 3جلسه ديروز فرماندار
     به گزارش روابط عمومي فرمانداري ،ديروز 3جلسه مجزا در محل دفتر فرماندار در وقتهاي جداگانه تشكيل شدو موضوعاتي از قبيل پيگيري رفع مشكل راه كارخانجات شيشه اردكان ،تاكيد بر مرمت صحيح حفاريهاي فاضلاب و حل اختلاف شورا و دهياري روستاي شمس آباد در دستور كار اين جلسات قرار گرفت .
     فرماندار اردكان در جلسه كميته حفاريها كه با حضورروساي ادارت آبفا ،برق ،گاز و مخابرات و كارشناسان مربوطه تشكيل شد بر مرمت صحيح و بموقع حفاريهاي فاضلاب و ساير موارد تاكيد ورزيد .
     "احمد كمالي "با اشاره به حفاريهاي صورت گرفته در معابر پر تردد نظير خيابان ابوالفضل اردكان افزود :ادارات مربوطه موظفند در خصوص تعهدات پيمانكاران بگونه اي سختگيري كنند كه بعد از اتمام يك عمليات حفاري تامدتها ترميم ان رهانشود و براي عبورو مرور مردم مشكل ايجاد شود .
     وي همچنين در خصوص تعويض تيرهاي فرسوده چراغ برق نيز مواردي را متذكر شد و در زمينه رعايت نكات ايمني و فني پرو‍ژه ها نكات لازم را ياد آوري نمود .
     صبح ديروز در جلسه ديگري كه با حضور اعضاي شوراي روستاي شمس آياد و دهيار اين منطقه باهماهنگي بخشدارعقدا صورت گرفت فرماندار اردكان به تعامل و همدلي بيشتر براي خدمترساني به اهالي روستا تاكيد كرد و گفت :بروز برخي اختلافات كوچك كه در راستاي حل مشكلات مردم بوجود مي آيد نبايد باعث غفلت در انجام وظيفه گردد و اين اختلافات بايستي با همدلي و همفكري از بين برود .
     كمالي افزود :اعتبارات تخصيص داده شده به روستا ها بايستي فقط در مورد خاصي كه در اعتبارت ذكر شده است هزينه شود و اينكه بخواهيم بودجه عمراني را صرف مسائل فرهنگي كنيم يا بر عكس از لحاظ شرعي و قانوني صحيح نمي باشد .وي از شورا و دهيار روستا خواست تا با تشكيل جلسه مجدد نسبت به موارد مورد اختلاف توافق نظر نمايند .

     روز دوشنبه همچنين جلسه ديگري با حضور رييس و كارشناسان اداره راه و ترابري ،مدير عامل كارخانجات شيشه وفرماندار اردكان در محل فرمانداري تشكيل شد و در خصوص حل مشكل رمپ ورودي و خروجي كارخانه شيشه و رفع مشكلات ايمني و فني آن بحث و تبادل نظر گرديد كه مقرر شد پس از بازديدكارشناسان مربوطه از محل تصميم گيري نهايي اعمال شود.