پیام فرماندار اردکان بمناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،"احمد کمالی "صبح امروز در پیامی فرا رسیدن 31شهریور ماه و آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت .

متن پیام بدین شرح است :

بسم رب الشهدا و الصدیقین

     31شهریور ماه یادمان آغازی بزرگ است که در هیچگاه در ذهن مردم انقلابی ما به پایان نخواهد رسید .

     آغاز یک نبرد عظیم و یک دفاع جانانه برای حفظ آبروی اسلام ،برای ایستادن در برابر باطل و درهم شکستن ابرقدرتهای دنیا .این ایام یاد آور دفاعی است که سالیان سال بود می رفت تابه فراموشی سپرده شود ؛تا قبل از آغاز جنگ ما همه درگیرهای بزرگ دنیا بر سر دنیا و مالکیت دنیا بود اما جنگ ما به قول امام راحل عظیم الشان خمینی کبیر (ره)دفاعی بود که عقل و اسلام هر دو با ان موافق بودند و همین مساله به دفاع و جنگ ما تقدس بخشید .و این تقدس باب شهادت را گشود و بسیاری از رزمندگان ما را سعادتمند ساخت .

      هفته دفاع مقدس روز شمار ایثار و حماسه است ؛دفتر خاطرات عشق به میهن و انقلاب است که می توان خطوط این دفتر را روی بدنهای زخم خورده مجروحین و جانبازان و روی قلب داغدار پدران و مادران شهید جستجو نمود .

     فرا رسیدن این ایام را به ملت شهید پرور و ولایتمدارایران اسلامی تهنیت عرض نموده و از همگان دعوت بعمل می آید تا با حضور گسترده در محافل بزرگداشت این هفته که در سرتاسر شهرستان برگزار می شود موجبات شادی روح شهدا و بهجت قلب امام زمان را فراهم نمایند .