در مراسم تودیع و معارفه رییس کمیته امداد اردکان

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی فرمانداری اردکان ."حمیدنصیری " در جلسه تودیع و معارفه روسای کمیته امداد امام خمینی (ره) اردکان که با حضور امام جمعه ، فرماندار و جمعی ازمسئولین شهرستان برگزار شد با اعلام این مطلب گفت : با ابلاغ سیاست های جدید اجرایی و تدوین منشور مدیریت امداد حرکت مجموعه کمیته امداد به سمت ارائه خدمات هدفمند و زمان دار پیش بینی شده است.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان یزد با بیان برخی از این سیاست ها به رویکرد توانمدی سازی اشاره نمود و افزود: با این رویکرد خدمات فرهنگی و خودکفایی قوت بیشتری خواهد گرفت تا با حل معضل اشتغال ،خروج خانواده ها را با شتاب بیشتری از چرخه فقرشاهد باشیم .
مهندس نصیری در این جلسه از زحمات آقایان" حسن ندایی" مدیر بازنشسته کمیته امداد امام خمینی ارکان و محمد حسن وراثی "سرپرست این شاخه تشکر کرد و "علیرضا خلیلی " را به عنوان مدیر جدید معرفی نمود.
فرماندار اردکان ضمن خیر مقدم به مدیر جدید کمیته امداد امام خمینی تلاش های چندین ساله اقای ندایی را در راستای دستگیری از محرومین شهرستان اردکان قابل تقدیر دانست و از وراثی بدلیل قبول مسئولیت سرپرستی چند ماهه گذشته تشکر کرد.
احمد کمالی در ادامه مراسم به مبحث هدفمندسازی یارانه ها نیز اشاره کرد و مجددأ به همراهی و همدلی مردم در اجرای این طرح با دولت تاکید نمود .
وی گفت : انتظارمی رود با اجرای این طرح که در واقع هدایت یارانه ها به سمت مصرف صحیح و بهینه است نه حذف یارانه ها ، بسیاری از سرمایه های کشور شکوفا و با نزج یافتن  استعدادها توسعه کشور با شتاب بیشتری انجام گیرد.
گفتنی است در حال حاضر 19500خانواده با جمعیت برابر 37000نفر مستمری بگیر کمیته امداد امام خمینی هستند که نسبت به سه ساله گذشته این آمار با کاهش روبرو است.