دبیر تعزیرات آرد و نان اردکان :
     به گزارش روابط عمومی فرمانداری "ناصر پایدار "در جلسه دیروز کمیسیون تعزیرات آرد و نان که با حضور فرماندار و اعضای کمسیون در محل فرمانداری تشکیل شد با اعلام این خبر گفت :مقرر گردید به دستور فرماندار شهرستان از طریق بخشداریها برای تحقق این امر برنامه ریزی صورت گیرد .
     وی افزود :تاسیس نانوایی متمرکز تا حد زیادی به رفع مشکل نان روستاییان کمک خواهد کرد و برای احداث این نانوایی خود روستاییان در اولویت خواهند بود .
     دبیر تعزیرات آرد و نان اردکان همچنین از تقویت گشتهای مشترک نانواییها پس از اجرای قانون هدفمندی خبر داد و گفت :این گشتها با حضور مامورین شبکه بهداشت ،فرمانداری  ،نیروی انتظامی بازرگانی و اداره غله از طریق بازرسی نانواییها با هدف ارتقا کیفیت نان و کاهش تخلفات بصورت هفتگی و دوره ای انجام می گیرد .
     وی همچنین تاکید کرد بازرسی از طریق این گشتها نانواییهای خانگی را هم شامل می شود و در صورت مشاهده تخلف از سوی کسانی که بصورت غیر قانونی و بدون رعایت موازین بهداشتی اقدام به پخت می نمایند برخورد لازم با این افراد  صورت خواهد گرفت .
     گفتنی است ؛از زمان  اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها و توزیع آرد با قیمت واقعی تاکنون  حدود30درصد در مصرف آرد ماهیانه  شهرستان کاهش صورت گرفته است .