امام جمعه اردکان :

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،صبح امروز بمناسبت روز پزشک امام جمعه و بخشدار مرکزی به اتفاق تنی چند از مسئولین شبکه بهداشت و درمان ،نظام پزشکی و بسیج جامعه پزشکی اردکان از"دکترجواد حایریان" پزشک پیشکسوت و باتجربه این شهرستان با حضور در منزل وی تجلیل نمودند .

     امام جمعه اردکان با گرامیداشت روز پزشک و بزرگداشت یاد بوعلی سینا پزشک و دانشمند شهیر ایرانی به بیان اهمیت پیشه طبابت و پزشکی و نجات جان انسانها از مرگ پرداخت وگفت :اطبا با درمان بیماریهای جسم ،مقدمه حضور انسان سالم در اجتماع را فراهم می آورند که توسعه سلامت در جامعه خود می توان بعنوان اصلیترین عوامل پیشرفت و توسعه چه از لحاظ فرهنگی و چه از لحاظ اجتماعی و اقتصادی را بدنبال داشته باشد .

     "جت الاسلام حسینی" با اشاره به اینکه انسانهای نخبه ،ممتاز و سرشناس در تمامی بخشها می توانند به عنوان الگوی اجتماعی برای نسل آینده معرفی شوند افزود :تجلیل و تکریم از نخبگان و مشاهیر شهرستان اردکان و معرفی آنها به دنیا از ضروریات فرهنگی این شهرستان است که می توان از طریق جمع آوری تجربیات در قالب کتب متعدد یا فیلمهای مستند این مهم را محقق نمود .

     رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردکان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات دکتر جوادحایریان اردکانی وی را بعنوان نمونه یک انسان متعهد و اخلاق مدار معرفی نمود و گفت :تجربیات این پزشک حاذق و پیشکسوت می تواند نکات خوب و جالبی برای نسل جدید اطبا شهرستان بهمراه داشته باشد .

     "دکتر پور هاشمی" وجدان کاری و عشق به درمان آلام انسانی را از دیگر خصوصیات بارز دکتر حایریان دانست و گفت تجلیل از مقام انسانهای بزرگ و صاحب اندیشه کوچکترین وظیفه ای است که بر دوش ما نهاده شد و بایستی به بهترین نحو این دین را ادا نماییم .

     گفتنی است دکترجواد حایریان اردکانی با دار بودن بالغ بر 80سال سن از جمله پزشکان مردمی و با اخلاق این شهرستان می باشد .