فرماندار اردکان خبر داد:

      به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،"احمد کمالی" با اعلام این خبر در جلسه ستاد مردمی مراسم بزرگداشت روز حجاب و عفاف گفت :بد حجابی و بی عفتی بازخورد منفی القائات روانی دشمن به قشر جوان از طریق شبکه های ماهواره ای ست .
     فرماندار اردکان شیوع و ترویج بدحجابی را یکی از اهداف جنگ نرم دشمن دانست و افزود : معاندین نظام اسلامی ایران بدلایل مختلف از جمله اقتدار جدی ایران در جنگ نظامی و وجود ابهامات اطلاعاتی همچنین بدلیل نفوذ بالای ایران در کشورهای منطقه سالها ست که به جنگ نرم روانی و فرهنگی روی آورده است و اعلام خطر این نبرد بارها از زبان مقام معظم رهبری شنیده شده است و دیگر مسئولین نیز در خصوص این خطر هشدار داده اند .
     وی لزوم احیای فریضه امر بمعروف و نهی از منکر را در کنار تقویت فعالیتهای فرهنگی برای مبارزه با بد حجابی متذکر شد و گفت :خوشبین بودن به آینده خوب و روشن ،تقویت بنیه دینی مردم ،توجه به مباحث روحی و روانی جوانان ،تقویت هویت دینی و اخلاقی بهمراه اتکا به بینش و اخلاق اسلامی از مهمترین راه های مقابله با جنگ نرم دشمن است .
     در ادامه این جلسه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان ،در گزارشی کوتاه از اجرای برنامه های متنوع مردمی در 21تیرماه سالروز کشف حجاب رضاخانی در مسجد گوهرشاد خبر داد و گفت :بافت فرهنگی شهرستان اردکان یک بافت دینی و مذهبی است و در چنین فضایی حضور برخی افراد بد حجاب و با ظاهرهای زننده امنیت دینی و حقوق اجتماعی زنان و مردم متدین را به مخاطره می اندازد .
     "سرهنگ غلامی "با اشاره به اینکه تلاش برای بهبود وضعیت حجاب شهرستان از جمله وظایف دینی و همگانی است افزود :به نظر می رسد مردم با شرکت در این راهپیمایی نارضایتی خود را از وضعیت نامطلوب حجاب اعلام خواهند نمود و در وهله بعد وظیفه مسئولین است که با برنامه ریزی متقن فرهنگی نسبت به رفع این مشکل همانطور که تاکنون هم فعالیتهایی صورت گرفته است اقدام نمایند .
     گفتنی است راهپیمایی و تجمع مردمی در اعتراض به بد حجابی روز جمعه مورخ 17تیرماه بعد از فریضه جمعه از محل مصلای امام خمینی (ره)تا پارک شهر برگزار خواهد شد .