هم‌زمان با روز جهانی «علم در خدمت صلح و توسعه»

به مناسبت فرارسیدن هفته ترویج علم و هم‌زمان با روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه، درب‌های دانشگاه اردکان به روی عموم مردم و دانش‌پژوهان گشوده می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، همگام با «روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه و هفته ترویج علم»، در اقدامی هماهنگ درب‌های دانشگاه اردکان  (روز دوشنبه ۲۸ آبان ماه) به روی عموم مردم و دانش‌آموزان گشوده می‌شود.

 

رئیس مرکز آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه اردکان عنوان داشت در این رویداد علمی و پژوهشی، دانش‌آموزان و علاقه‌مندان عرصه علم و دانش، طی بازدیدهای جداگانه و در راستای علایق موردنظر از آزمایشگاه‌ها و مراکز پژوهشی مستقر در دانشگاه اردکان بازدید خواهند نمود.

 

غلامحسین پورقنبری هدف از برگزاری این مراسم را آشنایی عموم افراد جامعه با دستاوردهای دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی عنوان کرد.

 

وی افزود: این بزرگداشت در راستای افزایش شناخت دانش‌آموزان از علوم و رشته‌های گوناگون موجود در دانشگاه اردکان که تأثیرات زیادی در فرآیند انتخاب رشته‌ی تحصیلی و آینده‌ی شغلی آنان ایفا می نماید، برگزار می‌شود و از جهتی موجب ارتباط نزدیک‌تر جامعه با مراکز آموزشی و تحقیقاتی نیز خواهد شد.

 

گفتنی است این مهم در راستای نقش اساسی دانشگاه‌ها و مراکز علمی، پژوهشی و فناوری در توسعه علمی کشور و تعامل هر چه بیشتر آن‌ها با جامعه برنامه ریزی شده است./ دانشگاه اردکان