با حضور امام جمعه ، بخشدار و دیگر اعضاء

        به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان جلسه هماهنگي راهپيمایي روز جهاني قدس با حضور امام جمعه ، بخشدار مرکزی و دیگر اعضاء درمحل فرمانداری اردکان برگزار شد
   در این جلسه بخشدار مرکزی اردکان از همه مسئولان دستگاه‌ها خواست همه امكانات خود را براي حضور هر چه بيشتر مردم در راهپيمايي روز قدس فراهم كنند.
   "حلوایی" در جلسه هماهنگي راهپيمايي روز قدس اظهار داشت: همه امكاناتي كه در اختيار ادارات قرار دارد متعلق به نظام است و هر‌گاه براي حضور آحاد مردم نياز به اين امكانات احساس شود وظيفه داريم در اختيار آن‌ها قرار دهيم.
     وي با تاكيد بر هماهنگي ميان دستگاه‌ها براي هر چه باشكوه‌تر برگزار كردن روز قدس و تقسيم وظايف ميان آن‌ها، ادامه داد: سازمان اتوبوسراني، پليس راهور و نيروي انتظامي نقش مهمي در تسهيل شرايط حضور مردم در آيين روز جهاني قدس بر عهده دارند البته دستگاه‌هاي ديگر نيز بايد به وظايف مشخص شده از سوي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي به شايستگي عمل نمايند. 
      بخشدار مرکزی اردکان مردم را به حضور در راهپيمايي روز قدس فراخواند و افزود: مواضع ضدصهيونيستي و ضد استكبار و دفاع از حقوق فلسطين يكي از دستاوردهاي نظام انقلاب اسلامي است. 

   بخشدار مرکزی اردکان تأكيد كرد: مردم ولايتمدار و هميشه در صحنه شهرستان اردکان همچون گذشته همگام با ساير نقاط ميهن اسلامي ضمن تجديد بيعت با آرمان‌هاي بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي، روح آزادي‌خواهي خود را به نمايش در مي‌آورند.
    وي روز قدس را روز دفاع از مظلوم در برابر غاصبان دانست و ادامه داد: اكنون روز جهاني قدس مرز‌ها را درنورديده و فرهنگ استكبار ستيزي از ايران اسلامي به تمام جهان صادر شده است. 
   "حلوایی" در پایان ابراز اميدواريم  نمود راهپيمايي امسال آنچنان كه درشان مردم است همچون سالهای گذشته برپا شود. 

در ادامه" حجت الاسلام حسینی" امام جمعه شهرستان نیز ضمن درخواست همکاري همه جانبه تمامي دستگاه ها  روز قدس را يادگاري از بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي برشمرد و بيان كرد: سال‌هاست كه روز قدس به عنوان نماد اتحاد مسلمانان و حمايت از مردم مظلوم فلسطين و سمبل مبارزه با تروريسم و صهيونيسم جهاني با حمايت مسلمانان آزاده جهان تجلي مي‌يابد و مسلمانان در سراسر جهان در واپسين جمعه ماه مبارك رمضان به دفاع از حقوق حقه برادران خود در فلسطين و لبنان بر مي‌خيزند. 
  امام جمعه اردکان افزود :باتوجه به موج بيداري کشورهاي اسلامي منطقه و مظلوميت شيعيان بحرين همه ما وظيفه داريم در اين مراسم باشکوه جهت حمايت از مردم فلسطين شرکت نمائيم 
  در پایان اعضاء به بحث و تبادل نظر در خصوص مصوبات راهپیمایی پرداختند.( راهپیمایی روز قدس در اردکان ساعت 30/10 از مسجد کوشنو آغاز می شود