جلسه بررسی مشکلات نانوایان شهر احمد آباد برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان در این جلسه که با حضور بخشدار مرکزی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردکان، مشاور صنعتی فرماندار، رئیس شورای شهر احمدآباد و جمعی از نانوایان این شهر در سالن جلسات شهرداری احمدآباد برگزار شد در خصوص مشکلات نانوایان این شهرستان بحث و تبادل نظر شد.
 
«کمال حلوایی» بخشدار مرکزی اردکان در ابتدای این جلسه از نانوایان خواست با هماهنگی با اداره صنعت، معدن و تجارت نسبت به ارائه خدمات پخت نان مرغوب در زمان‌های مقرر شده از مشکلات احتمالی مردم این شهر بکاهند.
 
«مهدی زارع‌پور» رییس شورای شهر احمدآباد نیز یکی از مشکلات مردم این شهر را مشکل نانوایی‌های آن عنوان کرد و افزود: تاکنون جلسات متعددی در خصوص مشکلات مردم در زمینه کیفیت نان و همچمین کاستی‌های نانوایان برگزار شده که البته هنوز بخشی از این مشکلات حل نشده است.
 
وی افزود: در شهر احمدآباد 5 نانوایی وجود دارد که در 3 نوبت پخت می‌کنند اما گاهی با مشکلاتی از جمله نبود مشتری و گاهاً عدم پخت همزمان روبه‌رو می‌شوند که باید در این زمینه نیز برنامه‌ریزی نمود.
 
«محمدرضا بهجتی» رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردکان نیز در این جلسه با اشاره به صدور کارت هوشمند بازرگانی، گفت: با این اقدام در وقت و برخی هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود که امیدواریم در مقابل نانوایان نیز نسبت به ارتقای کیفیت نان تلاش کنند.
 
در این جلسه هر یک از نانوایان به دغدغه‌ها و مشکلات نانوایی‌های شهر احمدآباد اشاره کردند و خواستار برنامه‌ریزی زمان‌بندی‌شده برای نانوایی‌های این شهر شدند.
 
گفتنی است در این نشست مقرر گردید یکی از نانوایان به عنوان نماینده جهت پی‌گیری مشکلات و مسائل مربوط به نانوایی‌ها به شورای شهر احمدآباد معرفی گردد.