تشکیل جلسه فوق‌العاده ستاد کرونای شهرستان اردکان
جلسه فوق‌العاده ستاد کرونای شهرستان اردکان صبح امروز به‌ریاست مصطفی پوردهقان‌اردکان و با حضور مسئولان استانی و اعضای این ستاد در سالن شهید حنیف فرمانداری برگزار شد.
 
سرپرست فرمانداری اردکان با اشاره به مشاهده اولین مورد از ابتلا به کرونای جهش‌یافته در استان، تشدید اقدامات پیش‌گیرانه و مراقبتی برای جلوگیری از شیوع بیش‌تر این نوع از ویروس را خواستار شد و بر ضرورت رعایت جدی‌تر پروتکل‌ها تأکید کرد.
 
پوردهقان‌اردکان با بیان این‌که زنجیره‌ای از اقدامات برای مقابله با ویروس به‌ویژه نوع جدید آن ضروری است؛ گفت: قطع زنجیره انتقال در همه اماکن ازجمله صنایع، اصناف و بازار، ادارات و... باید انجام شود.
 
سرپرست فرمانداری اردکان اظهار داشت: ویروس کرونا از جنبه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و... بر شئون زندگی و معیشت مردم تأثیر گذاشته است و با رعایت سخت‌گیرانه دستورالعمل‌ها می‌توان از ایجاد دوگانه «معیشت و سلامت» جلوگیری کرد.
 
وی تأکید کرد: در ایجاد محدودیت‌های احتمالی تابع دستورات ستاد استانی و ملی کرونا هستیم؛ اما اقداماتی نظیر نظارت بر رعایت پروتکل‌ها و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را تشدید خواهیم کرد.
 
پوردهقان‌اردکان از برگزاری نشست‌های جداگانه و تخصصی با مدیران واحدهای صنعتی، اصناف، روحانیون و... درخصوص نظارت جدی‌تر بر اجرای دستورالعمل‌ها خبر داد و گفت: در این نشست‌ها درباره مرخصی‌های کارگران غیربومی به‌ویژه در ایام نوروز و براساس قانون کار و نیز تغییراتی در سرویس‌های ایاب‌وذهاب کارگران کارخانجات و تقلیل ظرفیت تا یک‌دوم تصمیم‌گیری خواهد شد.