معاون فرماندار در جلسه کمیته راهبردی سند توسعه شهرستان اردکان :

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری در جلسه ای که پایان هفته گذشته با حضوراعضای کمیته راهبردی سند توسعه شهرستان اردکان در محل فرمانداری تشکیل شد "محمد شاکر "با اشاره به تشکیل کارگروه های تخصصی و توجیه کامل اعضای این کارگروه ها گفت :انشا الله با هماهنگی بین بخشی و تعامل بیشتر اعضا تدوین سند چشم انداز توسعه سرعت می گیرد به گونه ای که در فرجه زمانی موجود تا پایان سال این کار به سرانجام خواهد رسید .
معاون فرماندار اردکان مجددا بر لزوم لحاظ نمودن کلیه ظرفیتهای شهرستان در این طرح تاکید ورزید و از شرکت مجری این طرح خواست حساسیتهای لازم را لحاظ نمایند .
   سپس فرمانداراردکان ضمن تقدیر از زحمات صورت گرفته در راستای برگزاری جلسات منظم و توجیه موارد برای تدوین سندچشم انداز توسعه بر لزوم آموزش بیشتر اعضای کارگروه تاکید کرد و گفت :پیشنهاد می شود کلاسهای آموزشی در محل کانون امام خمینی ومرکز رشد و فن آوری با هدف ارتقا دانش اعضا در خصوص کلیات مباحث برگزار شود .
فرماندار اردکان همچنین از افتتاح دفتر طرح توسعه سند چشم انداز شهرستان اردکان در محل فرمانداری خبر داد و افزود :این دفتر بعنوان دبیرخانه طرح آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات افراد متخصص و متبحر در این عرصه می باشد .
  در ادامه "مهندس حسینی پور"کارشناسی ارشد برنامه ریزی استانداری و عضو کمیته راهبردی شهرستان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص الهام گیری از گذشته برای ارائه برنامه های مفید در آینده گفت :برای موفقیت این طرح باید نگاه خوشبینانه به آینده داشته باشیم و با دیدگاه مثبت مسائل را بررسی کنیم و نقاط ضعف گذشته را به نقاط قوت در آینده تبدیل کنیم .
گفتنی است سند چشم انداز توسعه شهرستان اردکان از سوی شرکت تخصصی تیوای کویر با هماهنگی افراد صاحبنظر در این عرصه در حال تدوین است .