پيام فرماندار شهرستان اردكان

به گزارش روابط عمومي فرمانداري "احمد كمالي " در پيامي رحلت جانسوز حضرت حجت الاسلام والمسلمين صدوقي نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزدرا تسليت گفت ؛متن پيام به شرح زير است :
                                                          

                                                            انا الله و انا اليه راجعون
علما پاره هاي پيكر اسلامند كه با نفسشان مكتب خدايي جان مي گيرد و با عروجشان دين حق ثلمه اي عظيم مي پذيرد ؛ فقدان مردان خدايي مصيبتي عظماست كه قلب تقوا را داغدار نموده ، چشم تعهد را به خون مي نشاند و جان منتظران در آتش فراق را بيشتر و بيشتر مي سوزاند .
11 تير ماه بستر مصيبتي بزرگ است كه ذهن دارالعباده را به ياد شهادت  شهيد محراب حضرت آيت الله صدوقي (ره) محزون ساخته و اين بار روح بلند پدر، جان گرانقدر فرزند را به حضور حق طلبيده و با عروج ملكوتي نماينده ولي فقيه و امام جمعه معزز يزد حضرت حجت الاسلام و المسلمين محمد علي صدوقي داغ ديگري بر اين بار اندوه افزوده است .
ايشان حقيقتاً صدوقي راستين و صديقي امين براي اسرار الهي بود كه در مسير تقوا و تعهد پا جاي پاي پدر نهاد و در كسوت زعامت جمعه با بهره گيري از نور ولايت و درس آموزي در مكتب شهادت ، آئينه دار هدايت مردم استان يزد گرديد .
بدينوسيله ارتحال ملكوتي آن عالم رباني را به محضر مقدس امام زمان (عج) ، مقام معظم رهبري ، بيت داغدار آن مرحوم و مردم متدين و عالم پرور يزد تسليت عرض نموده و براي آن عزيز سفر كرده علو درجات را در جوار قرب الهي از درگاه حضرت احديت آرزمنديم .
اميد كه مردم شهرستان اردكان هم پاي سراسر استان با شركت گسترده در مراسم تشييع پيكر پاك آن مرحوم كه در مركز استان برگزار مي شود گوشه اي از دين خود را به آن عالم رباني ادا نموده و موجبات خوشنودي قلب امام زمان (عج) و شادي روح آن مرد الهي را فراهم نمايند . 
                                                                      احمد كمالي
                                                             
فرماندار شهرستان اردكان
 

                                                                   11تيرماه 1390