برگزاری نشست کمیته پشتیبانی و اجرایی ستاد بزرگداشت مراسم‌های خردادماه در اردکان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، نشست کمیته پشتیبانی و اجرایی ستاد بزرگداشت مراسم‌های خردادماه با حضور امام جمعه، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از مدیران ادارات و نمایندگان صنایع در سالن شهید حنیف فرمانداری برگزار شد.

معاون فرماندار اردکان در این نشست ضمن تسلیت شهادت خادم‌الرضا (ع) آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش، از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: مراسم گرامیداشت شهدای خدمت بصورت ویژه همراه با دیگر مراسم‌های خردادماه برگزار خواهد شد.

 حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در این نشست با تسلیت شهادت رئیس جمهور مردمی و انقلابی حضرت آیت الله رئیسی و همراهانش و همچنین بزرگداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام خونین ١۵ خرداد، گفت: اگر کسی با خدا معامله کند می‌بینیم که خدا چگونه پاسخ آن را می‌دهد.

امام جمعه اردکان اظهار داشت: هرچند این داغ برای ملت ایران سنگین و خسارت زیادی دارد، اما پایه‌های انقلاب و نظام اسلامی ما بر اشخاص استوار نیست بلکه پایه‌های این نظام بر آرمان‌هایی استوار است که هیچ‌گاه خللی به آن وارد نمی‌شود.

 وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ مردم نگران و دلواپس نباشند چرا که کارهای کشور منظم و خوب به پیش خواهد رفت.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان گفت: همه ما در حال آزمون دادن هستیم که امیدواریم در مسیر و راه حق استوار باشیم و این شهدای عزیز در مسیر خدمت به مردم به اینجا رسیدند و هر کسی در هر مسئولیتی که قرار دارد باید تلاش کند تا راه این شهدای بزرگوار را ادامه دهد.
 وی بر اجرای هرچه باشکوه تر مراسم‌های خرداد ماه با تکیه بر ظرفیت‌های مردمی و حمایت مسئولین و صنایع از آنها در سطح شهرستان اردکان تأکید کرد.