سفر استاندار یزد به اردکان/۲
مسئولان استان و شهرستان در نشستی با مردم و مسئولان محلی بخش خرانق، مشکلات این بخش به‌ویژه تأمین زمین مسکونی در روستای توت برای متقاضیان را بررسی و برای رفع آن چاره‌اندیشی کردند.
 
استاندار یزد در این نشست که صبح امروز در روستای توت برگزار شد گفت: با توجه به مشکلات گزارش‌شده درخصوص تأمین زمین مسکونی برای متقاضیان در روستای توت، موقعیت واگذاری زمین‌ها نهایی و در طرح هادی روستایی نیز بازنگری شده است.
 
محمدعلی طالبی اظهار داشت: در این نشست با حضور نماینده مردم اردکان و مسئولان استانی، برای تأمین زیرساخت‌های موردنیاز هماهنگی با دستگاه‌های مسئول صورت گرفت. 
 
وی افزود: در روزهای آینده، دستگاه‌های مرتبط برآورد هزینه‌های تأمین زیرساخت‌ها را انجام داده و با کمک متقاضیان و حمایت دولتی این زیرساخت‌ها تأمین می‌شود.
 
استاندار یزد همچنین بازدید از پهنه جدید استقرار صنایع در شهرستان اردکان را از دیگر اهداف این سفر عنوان کرد.
 
عالی‌ترین مقام اجرایی استان گفت: با توجه به مشکلات موجود درخصوص استقرار صنایع در دشت یزد - اردکان پهنه جدید صنعتی بخش خرانق با رعایت ملاحظات محیط‌زیستی تعریف می‌شود.
 
گفتنی است در این نشست، سرپرست فرمانداری اردکان، نماینده مردم اردکان و جمعی از مدیران‌کل و رؤسای سازمان‌ها و ادارات دولتی استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند.