پیام تبریک حسین سبزواری به منتخب مردم شهرستان اردکان

 تقدیر حسین سبزواری فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان اردکان از حضور باشکوه و پرشور مردم در انتخابات اسفند ۱۴۰۲

 

بسم الله الرحمن الرحیم

حرکت پرشور و عظیم مردم شهرستان اردکان در خلق حماسه سیاسی مشارکت در انتخابات، وجوب شکرگزاری و سپاس در درگاه الهی را دوچندان نمود.
این اتفاق مبارک مایه مباهات، خرسندی و فخر برای مردمان این دیار است.

قطعاً مسئولیت کارگزاران نظام جمهوری اسلامی و بویژه منتخبین در مجلسین خبرگان رهبری و شورای اسلامی در برابر حماسه آفرینی مردم مضاعف و البته یک پشتوانه عظیم معنوی برای تحقق بخشیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است. 

اینجانب ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شبانه روزی کلیه عوامل برگزاری انتخابات در طول مراحل برگزاری آن، از کلیه نامزدهای محترم و هواداران آن‌ها که با احساس مسئولیت و دغدغه‌مندی این حماسه را رونق بخشیده و پر فروغ نمودند قدردانی ویژه می‌نمایم‌.
همچنین جا دارد از بزرگوارانی‌ که ستاد انتخابات شهرستان را در برگزاری این رویداد بزرگ به انحاء مختلف یاری نمودند‌ تشکر و سپاسگزاری نمایم.
اینک که مردم شریف اردکان جوانی از خانواده گرانقدر ایثار و شهادت، جناب آقای مصطفی پوردهقان اردکان را برای وکالت خود در مجلس شورای اسلامی برگزیده‌اند
 ضمن تبریک صمیمانه به ایشان، امید داریم به توفیق الهی و عنایات خاص حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، با حضور منتخب مردم در خانه ملت شاهد رفع موانع رشد این ملت مجاهد و تغییرات اساسی در برخی ساختارهای معیوب موجود و وضع قوانین جامع و راهگشا و رشد و توسعه بیش از پیش شهرستان باشیم.

حسین سبزواری
۱۴۰۲/۱۲/۱۲